איך ילדכם יכול לסייע לכם בארגון בר המצווה?

איך ילדכם יכול לסייע לכם בארגון בר המצווה?

כהורים, ברור לכם כי תרצו ליהנות מהדרך עם ההפקה והארגון של אירוע בר המצווה. הבחירה המשותפת שלכם לחגוג בירושלים את האירוע, הביאה אתכם לפנות אל חברת הפקה מקצועית שתדאג לכם לכל הנדרש – מא' ועד ת', במטרה להכתיר את האירוע כהצלחה. לצד הסיוע הרב שתקבלו מחברת ההפקה, דעו כי יש לכם עוד סיוע משמעותי בדמות ילדכם החוגג! אז איך הילד שלכם החוגג את יום הולדתו ה-13 הופך להיות לעזר רציני בארגון האירוע?

1.בחירת לוקיישן האירוע

אולי כדאי להתחיל בשלבי ההפקה הראשונים: בחירת הלוקיישן בו יערך האירוע. הטעות הגדולה שהמון הורים עושים היא לבחור את אופי האירוע ואת לוקיישן האירוע בצורה עצמאית. אירוע בר המצווה הוא אירוע משפחתי, כאשר במרכזו ניצב הילד שלכם. חשוב מאד לשתף אותו בכל בחירה ובחירה שאתם עושים, ומעבר לכך – הרי שהוא יכול לסייע בבחירת הלוקיישן, בין היתר מאחר והוא נמצא סביב קבוצת גיל רלוונטית, הוא התארח באירועי מצווה אחרים והוא מכיר את הסטנדרט הקיים כיום. תוכלו להעלות יחד רעיונות, כאשר תציגו חסרונות ויתרונות לכל לוקיישן. כך, מהר מאד תגיעו להחלטה: בר מצווה בכותל.

2.אופי האירוע: גדול או קטן?

בעת שאתם מסתייעים בילד היקר שלכם, קל לכם יותר לקבל את ההחלטה בדבר גודל האירוע: אירוע גדול יותר או קטן יותר. כהורים, ברור לכם פחות או יותר איך תראה רשימת המוזמנים, לפחות בכל הקשור לבני המשפחה. ומה באשר לחבריו של ילדכם? ישנם ילדים שרוצים להזמין אל האירוע בכותל את החברים הטובים שלהם, בעוד ישנם הילדים שבוחרים להפריד בין החגיגות: החגיגה בכותל כחגיגה משפחתית בלבד, ואילו חגיגה נוספת בנפרד שמוקדשת רק לחברים. עם החלטתו של ילדכם, יהיה לכם קל יותר לאפיין את גודל האירוע.

3.הכנת הזמנות בעיצוב עצמאי

רגע לפני שאתם ממהרים לשלם מאות ואלפי שקלים למעצב הזמנות, דעו כי תוכלו להסתייע בילד שלכם! המון ילדים מביעים חיבה גדולה לציור, כך שתוכלו להפוך את הזמנות האירוע לבעלות משמעות רבה וסימבולית בעת שעל ההזמנה ישולב ציור של ילדכם. מנגד, גם ישנם ילדים המפתחים חיבה גדולה לתוכנות העיצוב השונות, ובגיל 13 הם יודעים להפיק תוצרים מרהיבים. ילדכם אוהב לצייר או שהוא שולט היטב בתוכנות העיצוב? תנו לו לעצב את הזמנת אירוע המצווה שלו!

4.כתיבת הדרשה

הבחירה שלכם לחגוג את האירוע בירושלים היא הבחירה באותנטניות, בטבעי ובמסורתי. אותה זיקה גדולה המחברת אתכם למקום הטבעי ביותר לחגוג בו, צריכה ללוות אתכם גם ביתר חלקי ההפקה. כך לדוגמא, עם כתיבת הדרשה לאירוע. המון הורים כותבים לילד שלהם את הדרשה – זאת על מנת שהיא תהיה ברמה מספיק גבוהה ומכבדת לאירוע. תנו לילדים לכתוב את הדרשה שלו, כאשר לבו, תחושותיו והנטייה הטבעית שלו יבואו לידי ביטוי בדרשה הכי טבעית ואותנטית שיש.

5.מי ירגיע אתכם יותר מאשר ילדכם?

והורים יקרים, אם חשבתם שאתם צריכים להיות אלו שמרגיעים את הילד, דעו כי המצב הפוך: לרוב, הילדים הם הקוליים יותר, בעוד אתם נמצאים נרגשים כבר לאורך התהליך – עוד מבלי שהגעתם לאירוע הגדול. ילדכם יהיה לצידכם להכניס אתכם לפרופורציות ולהרגיע אתכם.

פורסם על ידי