איך יודעים באיזה מקרה יש צורך בעו"ד נזקי גוף?

איך יודעים באיזה מקרה יש צורך בעו"ד נזקי גוף?

לא חסרים מקרים וסיפורים שבהם אנשים נפצעים במהלך חייהם. מקרים רבים של פציעה מחייבים בהיוועצות עם עו"ד נזקי גוף מכיוון שאנחנו יכולים להיות זכאים לפיצויים כספיים רבים וזאת ללא כל ידיעה בכלל. אז איך יודעים לזהות את המקרים הללו? ננסה להסביר לכם במאמר זה. 

עו"ד נזקי גוף – מי אתה? 

כשאנחנו מדברים על עו"ד נזקי גוף אנחנו בעצם מדברים על עורך דין שתחום ההתמחות הראשי שלו הוא בתביעות של נזקי גוף תפקידו הוא בעצם ייצוג של הנפגע אל מול גורמים רלוונטיים. אותם הגורמים ברוב המקרים יהיו חברות הביטוח וכן המוסד לביטוח לאומי שתפקידם הוא לבטח בדיוק למקרים כאלה של נזקי גוף. מדובר בעורך דין שהוא בעל ידע בתחום הנזיקין והוא מומחה או לכל הפחות בעל ידע רב ורלוונטי בתחום נזקי הגוף אשר מחזיק בהשפעה רבה על אורח החיים של האדם. 

איך מגדירים את נזקי הגוף?

על מנת שנבין מה זה נזק גוף אנחנו קודם כל חייבים להבין מה זה נזק. לנזק יש הגדרה שמגיעה מפקודת הנזיקין, הוא בעצם אובדן חיים, אובדן נכס, אובדן של נוחות, רווחה גופנית או שם טוב או חיסור בכל אחד מהם וכן חיסור כיוצאים באלה. אז אנחנו יכולים להבין שנזק גוף הוא נזק שנגרם בעצם לגוף שלנו. לפסיקה ולחוק יש חשיבות רבה להגדרה והם הרחיבו רבות את ההגדרה וכללו במקרים רבים גם נזקים שאינם פיזיים אלא גם נזקים נפשיים מסוגים שונים. נזק גוף לא חייב להיות נזק גדול וגם נזקים יכולים להיחשב לנזקי גוף. מי שאמון על הייצוג שלנו במקרים כאלה יהיה עורך דין נזקי גוף. 

אז איך נדע שאנחנו זקוקים לעו"ד נזקי גוף? 

אז עכשיו נשאלת השאלה איך אנחנו יודעים שאנחנו צריכים עורך דין נזקי גוף? ישנם מקרים ברורים מאוד שבהם אנחנו יכולים לראות את הנזק כמו תאונות דרכים ותאונות עבודה והם ברורים לנו מאוד שאם נגרם לנו נזק אנחנו חייבים לפנות לאיש מקצוע כמו עורך דין נזקי גוף שיעזור לנו בתהליך. אבל הרבה אנשים לא יודעים שהם זכאים לפיצויים במקרים מסוימים ולכן תמיד להתייעץ עם עורך דין מהתחום. יש מקרים רבים הקשורים גם בתחומים של רשלנות בין אם מדובר ברשלנות רפואית או רשלנויות מסוגים שונים שבהם רבים אינם יודעים מה הם הזכויות שלהם ומה הם הפיצויים שלהם הם זכאים. גם במקרים של נזקי גוף קלים במיוחד אנחנו עלולים להיות זקוקים לשירות של עורך דין נזקי גוף. 

אז כמו שאתם יכולים להבין, לא כל מקרה מחייב התערבות של עורך דין נזקי גוף אבל יש מקרים רבים שבהם באמת אנחנו צריכים לפנות אליו על מנת להשיג את המגיע לנו. העורך דין הוא דמות מקצועית שתפקידה למצות את הזכויות שלנו אל מול הגורמים הרלוונטים ולכן חשוב לפנות אליו בסמוך לקרות המקרה על מנת שיסביר לכם כיצד לפעול נכון. אז אם נגרם לכם נזק גוף אנחנו ממליצים לא לחכות ולפנות הכי מהר שאפשר אל עורך דין שידע לעזור לכם כמה שאפשר. 

פורסם על ידי