איך יודעים אם כדאי להתגרש?

איך יודעים אם כדאי להתגרש?

זוגות רבים חווים משברים בחיי הנישואין, חלקם מתגבר על המשברים וחלקם מחליט "לפרק את החבילה". השאלה היא האם כדאי או מומלץ להתגרש? שאלה זו תלויה בכמה גורמים. ראשית, אם כבר הזוג היה אצל יועץ  נישואין, האם החיים המשותפים ה בלתי נסבלים? אם המריבות אינן פוסקות ומפריעות לילדים או משפיעות עליהם לרעה? על שאלות אלה, יענה לכם רק עורך דין לענייני משפחה בנתניה. ישנם עורכי דין שיכולים לגשר ולהגיע לכך שיהיה הסכם גירושין, ללא מלחמות, הרכוש יופרד, אם ישנם ילדים קטינים תהיה משמורת משותפת ועוד. לפעמים הזוג מגיע בהחלטה להתגרש, כאשר הם כבר יודעים כי מיצו מזה שנים את הקשר ביניהם, הגיעו למבוי סתום וההחלטה על הגירושין היא לשניהם.

לקראת הגירושין – חשבו את צעדיכם בחוכמה 

יש לחשב את צעדיכם בחוכמה, היות וגם אם לא רבתם ואתם חשים ביטחון לחגבי הסכם הגירושין, יש להתייעץ תמיד עם עורך דין לענייני משפחה בנתניה ,על מנת שתוכלו לבצע את הצעדים הנכונים בצורה המקצועית והנכונה ביותר. יש לציין, כי בתי דין רבנים, יכולים להקשות את הגירושין, יבקשו שלום בית, או שיאריכו את כל ההליכים, מה שלבטח זוג שמתגרש, לא מעוניין בעיכובים מיותרים. ישנם כל מיני סוגים של גירושין, למשל הסוג המורכב הוא גירושין שמתחילים במלחמות, על הילדים הרכוש, מה שגוזל כסף רב משני בני הזוג מלחמות התשה  והדבר הנורא מכל- פגיעה בילדים.

הישמרו לבצע החלטות פזיזות בכל נושא הגירושין

מי שמעמיק את הידע בתחום, יכול להבין כי ביצוע החלטות פזיזות או על בסיס רגשי, יכולות להוות  מכשול לא קטן בנושא הליכי הגירושין. מדובר על הליכים שהם לא נעימים. התקופה קשה לכל בני הבית, אם לבני הזוג ובמיוחד לילדים שיצטרכו להתמודד עם מציאות חדשה. יש שמתגרשים בגלל בגידה, בגלל בעיות כלכליות, התמכרויות של אחד מבני הזוג ועוד הרבה מאוד סיבות. זו הסיבה כי בגלל שהניסיון הרב של עורך דין לענייני משפחה, יכול להיות לעזר רב למי שמעוניין להתגרש. כאמור ישנם גירושין שאינם עולים יפה, אך ישנם כאלה שבאמצעות הסכם שינוסח לטובת שני הצדדים, בני הזוג מסיימים את הקשר הזוגי וממשיך להיות ביחסים חבריים, במיוחד עבור הילדות הבריאה של ילדיהם.

טיפים לבחירה נכונה של עורך דין לענייני משפחה

התחום של עורך דין לענייני משפחה הוא לא רק בנושא הגירושין, כי אם בנושא ירושות וצוואות ולכן, כאשר אתם מחפשים עוד שיסייע לכם בכל המורכבות של הגירושין, מצאו את עוה"ד שבקיא בנושא הגירושין.  גם האזור הוא חשוב  ולכן, אם אתם גרים בנתניה, חפשו עורך דין לענייני משפחה בנתניה, שהוא בקיא בתחום כבר שנים, שיש לו הצלחות בתיקי גירושין מורכבים. אחד מעורכי הדין בולטים בנתניה שהוא בקיא בנושא הגירושין, הוא עו"ד איתיאל היקרי. עו"ד היקרי, קשוב ללקוחותיו, רגיש ומבין את רצונותיהם ומבין אל ליבם, למשרד וותק רב שנים והצלחה בתיקי גירושין מורכבים. עו"ד היקרי מונע מחלוקות משפחתיות, וכן, הוא מייצג את לקוחותיו ביד רמה בביהמ"ש לענייני משפחה, מה שמאפשר להתמודד ברגעי משבר על הצד הטוב ביותר.

 קרדיט: freepik

פורסם על ידי