איך ומתי מחלקים מתנות לאורחים באירוע

איך ומתי מחלקים מתנות לאורחים באירוע

יש לכם אירוע חשוב, הזמנתם את האורחים והם הגיעו ואפילו השאירו מתנה מכובדת? חשוב שתכירו להם תודה על המאמץ. איך תעשו זאת? באמצעות מתנות לאורחים. את האירוע שלכם הם בטוח לא ישכחו והמתנה תשאיר להם תחושה טובה הרבה זמן אחריו. המתנה יכולה להיות כל דבר שתבחרו, אך ישוב שהיא תהיה שימושית ומייצגת.

באיזה אירועים מחלקים מתנות לאורחים?

ישנם סוגים שונים של אירועים. אירועים משפחתיים שונים כדוגמת בר/ בת מצווה, חתונות, ערבי חינה ועוד. ישנם אירועי חברה שונים, כנסים לעובדים, חוגי העשרה, ערבי גיבוש ועוד. לכל אירוע יש אופי אחר, סגנון וייחודיות משל עצמו. לכן מתנות לאורחים חשוב להתאים לסוג האירוע, גיל המשתתפים ואפילו הקונספט הנבחר.

אילו מתנות מחלקים לאורחים באירוע?

כולנו אוהבים מתנות גם אם הם סימליות. לפני שאתם בוחרים מתנה חשוב שתבינו מהו התקציב שלכם ומה כמות האנשים שיוזמנו לאירוע. כך תוכלו לברר מול הספק אילו מתנות יתאימו עבורכם ולצמצם את הבחירה. המתנות יכולות להיות בסיסיות כדוגמת מחזיקי מפתחות או עטים עם הקדשה או בלי. או מתנות יותר מושקעות כדוגמת מארזים שונים עם הקדשה אישית או מילת תודה.

אז מתי תחלקו את המתנות?

המתנות מחולקות בדרך כלל בסוף האירוע. כמתנת פרידה והוקרה על ההגעה, כדי להשאיר לאורחים טעם טוב ולתת יחס אישי. ככל שהמתנות יהיו עם יותר נוכחות כך תוכלו ליצור איתם עיצוב מעניין. לדוגמא, להניח אותם על שולחן או בר ביציאה מהאירוע כך שכל אחד שיוצא מקבל מתנה. כאשר מדובר במתנה סימלית יותר כמו עיפרון או עט. ניתן לתת אותם באופן אישי על ידי סדרן שיחלק ביציאה מהאולם לכל משתתף.

רעיון למתנה עבור אורחים באירוע

כדי לשלב מתנה שגם תיראה טוב וגם תתן ערך מוסף ותישאר לאורך זמן, מומלץ לתת לאורחי האירוע סוקולנטים. מדובר באותם עציצים טרנדיים, קטנים ובשרניים הנמצאים באגרטלים קטנים. העציצים מקשטים בנוכחותם כל חלל, לא דורשים טיפול מיוחד. ניתן להציב אותם על שולחן קפה, פינת עבודה או מדף. את העציצים אפשר להשיג באריזות מרשימות ולצרף אליהם הקדשה אישית לכל אורח.בנוסף, ניתן להתאים את מארזי הסוקולנטים לפי התקציב הרצוי. החל מ 16 ש"ח לסוקולנט בודד.

הסוקולנטים שיחולקו, יוכלו לחכות לאורחים בצורה מרשימה ומעוצבת על שולחן בר, ביציאה מהאירוע. כל אורח יקבל מתנה עם מיתוג או מילת תודה ויוכל להתהדר בעציץ ייחודי שישאיר לו טעם טוב מהאירוע שלכם.

איפה מומלץ לרכוש מתנות לאורחים?

אם תעשו חיפוש בגוגל על הביטוי "מתנות לאורחים", תקבלו תוצאות חיפוש שיובילו אתכם לאתרים מומלצים לרכישת מתנות. בדקו המלצות, דירוג וכמו כן בדקו מה המחיר המבוקש על כמות המתנות שתרצו להזמין. שיהיה בהצלחה!

קרדיט: freepik

פורסם על ידי