איך העיר שלכם תהפוך לטובה יותר? דוד בן הרוש יבנה ומה שביניהם…

איך העיר שלכם תהפוך לטובה יותר? דוד בן הרוש יבנה ומה שביניהם…

העיר שאנחנו גרים בה חייבת להיות ידידותית ואיכותית ולאפשר איכות חיים לתושבים. זה נכון שיש קשיים בעיצוב פניה של עיר בעיקר בשל תקציבים שלא מגיעים לפיתוח העיר או אוכלוסייה שאינה אכפתית כלפי הסביבה, אבל עם מעט תושייה ושיתוף פעולה ניתן להפוך כל עיירה למקום נפלא שכיף לגור בו.

למה צריך לטפח את העיר?

המטרה ביצירת מרחב מגורים טוב יותר היא בעיקר שגשוג של התושבים. במקום שנעים לחיות בו תצמח אוכלוסייה צעירה וחזקה ויותר תושבים יישארו לגור במקום ויגדלו את הילדים שלהם במרחב שהם יהיו גאים להיות שייכים אליו.

יבנה היא עיר קטנה  ומטופחת שיש לה היסטוריה עתיקת יומין החל מימי הרומאים עד תקופת הביזנטים ותקופות בהן מוסלמים שלטו בארץ. כיום מדובר במקום שיש בו משפחות צעירות, משפחות מייסדים, אנשי הייטק ואומנים ואנשים מכול קצוות האוכלוסייה. לכן חשוב שהמקום יישאר נעים וכיף למגורים.

דוד בן הרוש, ראש עיר אהוב ופופולארי

דוד בן הרוש יבנה הוא אחד האנשים האהודים ביבנה בעיקר משום שכיהן כראש עיר של המקום במשך תקופה ארוכה. דוד דאג לפיתוח יבנה ולהתקדמות של פרוייקטים חשובים בעיר ועשה את כל מה שביכולתו כדי שהתושבים של העיר ישגשגו. דוד נולד ביבנה והתבגר במקום כמו גם גידל ילדים ביבנה והוא מזוהה עם העיר ועם היסודות שלה. דוד דאג לרווחת התושבים ולצרכים שלהם והתמקד בכך בכל תקופת כהונתו כראש עיר.

כמה פרטים על דוד בן הרוש, יבנה וטיפוח העיר

דוד בן הרוש יבנה היה חבר מועצה במשך שנים רבים ומילא את תפקיד ראש העיר בעת הצורך. מאז גם הפך לראש עיר וכעת הוא דמות שרבים מכירים ויודעים כי מדובר באדם שהוא חלק מהנוף של המקום.

תרבות, חינוך, תעסוקה וטיפוח – כולם היו מטרותיו של דוד בהפיכת יבנה לעיר טובה יותר בעוד שגם אתם כתושבים יכולים לקבל השראה ולטפח את הסביבה שלכם, לדאוג אחד לשני, לאמץ קשישים ולהתנדב עבור בני אדם ובעלי חיים, לנקות את הרחובות, להיות מעורבים בענייני העיר ובכך להיות חלק ממקום שבו כיף ונעים לגור.

אז זה הזמן להפוך את יבנה למקום אפילו טוב יותר ממה שהוא כעת ולשים בראש אנשים טובים ואכפתיים שישפרו עוד יותר את פני העיר והמקום.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי