איך ביטוח לעסק מגן על העסק שלכם?

איך ביטוח לעסק מגן על העסק שלכם?

המטרה שיש מאחורי ביטוח לעסק היא מטרה בה אתם מכסים את עצמכם מפני נזקים אשר עלולים להוביל אתכם להוצאות של מאות אלפי שקלים.
העסק שלנו הוא דבר שעבדנו עבורו קשה מאוד, אבל מאוד קל להגיע למצב בו העסק קורס ואתם נכנסים לחובות, ולרוב זה לא יהיה באשמתכם. כדי למזער את הסיכונים כמה שיותר עליכם להשקיע בביטוח עסקים ראוי.

מה זה ביטוח עסקים?

העסק שלנו הוא הפרנסה שלנו ואנו צריכים להגן עליו כמו שמגנים על הדבר היקר ביותר.
היום עסקים ללא ביטוח עסקים מעמידים את עצמם בפניי סכנות שיכולות לעלות להם ביוקר.
ביטוח עסק הוא בעצם שכבת הגנה שחברות הביטוח יוצרות עבור העסק שלכם. כמו שרכב צריך ביטוח, כמו שבית צריך ביטוח וכמו שבן-אדם צריך ביטוח כך גם העסק שלכם. ביטוח עסקים מעניק לנו כיסויים בפני סכנות רבות שיכולות לגרום לעסק כתוצאה מנזקים במזיד או נזקי טבע. השוני בא לידי ביטוי בהתאם לאופי העסק, הביטוח חייב להיות מותאם לעסק ולהתחשב בסכנות שנפוצות יותר לסוג עסקים אלו. כמו כן, על בעל העסק להכיר את כל הפוליסות אשר חברות הביטוח מציעות, זאת על ידי השוואה אונליין.

על מה חשוב לתת דגש?

כאשר אתם בוחרים בביטוח לעסק עליכם לוודא כי אותה פוליסה מציעה לכם את הדברים הבסיסיים ביותר עבור ביטוח לעסק: ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וכו'. ביטוח מבנה הוא ביטוח במקרה בו נגרם נזק לעסק שלכם מבחינה של כל המרכיבים אשר מחוברים לכותלי העסק.
לדוגמא, אם חלילה נפל עץ ושבר את החלונות של העסק שלכם עם ביטוח מבנה אתם מכוסים. ביטוח תכולה נוגע לכל הפריטים אשר נמצאים בתוך העסק עצמו: מכשור, מחשבים, ריהוט וכן הלאה.
כאשר חלה שריפה באיקאה וכל התכולה של החברה נשרפה הם כמובן היו מגובים עם ביטוח תכולה. כמו כן, חשוב מאוד לבטח את העסק שלכם בביטוח צד ג'. במקרה בו לקוח נפצע בעסק שלכם מסיבה שהיא באשמתכם או לא, אתם חשופים לתביעות. ביטוח צד ג' מכסה אתכם מפני פיצויים והוצאות משפטיות. ביטוח עסקים כולל בין היתר: ביטוח חבות מעבידים, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח אובדן הכנסה, ביטוח סחורה בהעברה, ביטוח כספים בכספת והעברה, ביטוח חבות המוצר, ביטוח ציוד אלקטרוני וכן הלאה.

היום כל עסק חייב ביטוח 

בתקופה של היום קשה מאוד להחזיק עסקים, מאז ומתמיד זה לא היה פשוט בישראל, אבל היום יותר מאי פעם. הבעיה היא כאשר קורה משהו, גם אם זה סיכוי של אחד למיליון. במקרים כאלה בהם אין לנו ביטוח שיכסה אותנו אנו צפויים לעמוד בהוצאות של מאות אלפי שקלים. אל תגיעו למצבים האלה, עדיף לכם לשלם עבור ביטוח מדי חודש ולהישאר עם ראש נקי מאשר להסתמך על זה שלכם זה לא יקרה.

קרדיט: depositphotos

פורסם על ידי