איך בוחרים חברת אחזקות מבנים

איך בוחרים חברת אחזקות מבנים

כל מי שגר בבניין דירות או אפילו עובד באחד כזה יודע עד כמה חשוב לתחזק את הבניין. לפעמים יש צורך לקרוא לאינסטלטור כדי לטפל בנזילה או בסתימת ביוב, וישנם מקרים שבהם יש צורך לפנות לחשמלאי כדי לטפל בארון חשמל. כל מבנה דורש תחזוקה, אך התחזוקה הזו לוקחת זמן. בימינו ניתן לחסוך את הזמן הזה באמצעות בחירת חברת אחזקות מבנים אשר עושה את כל ההבדל.

5 טיפים משמעותיים לבחירת חברת אחזקות מבנים

העולם שלנו פועל בקצב מהיר ומתקדם, ולכן לא פעם אין לכם ממש זמן לטפל בבעיה זו או אחרת שנוצרת בתוך הבניין. חברת אחזקות מבנים באה לפתור את כל הבעיות ולהשגיח על הבניין 24/7. קבלו, אם כן, את כל הדברים שכדאי לבדוק כאשר אתם מחפשים חברה לאחזקת מבנה:

 1. האם לחברה יש ניסיון בתחום?

אנו רוצים שצוות אמין ומקצועי יתן לנו את כל המענה הדרוש, בכל מקרה שבו מדובר בנושא קריטים כמו אחזקת מבנים. כי גם אם אנו נתקעים עם פיצוץ בצנרת באמצע הלילה, אנו מעוניינים להיות בטוחים בכך שצוות מקצועי ידע איך לפעול. כמו כן, חברה שיש לה ניסיון רב בתחום פועלת כדי לפתור את כל הבעיות במהירות בדרכים יצירתיות.

2. מהי הצעת המחיר?

כדאי לבחון את המחירים הממוצעים בשוק לפני שאתם פונים לחברה זו או אחרת, כך שתהיו מוכנים לכל ההוצאות. ברגע שאתם פונים לחברה, כדאי לבקש ממנה לשלוח לכם הצעת מחיר מפורטת עבור כל השירותים שהיא מציעה.

3. האם יש ממליצים על החברה?

עדיין לא יצא לכם לעבוד עם חברת תחזוקה? אם כן, כדאי לשאול אנשים מסביב לגבי חברה מומלצת. אם יש לקוחות שמקבלים שירות טוב מחברה מסוימת, הם ישמחו להמליץ עליה יותר מכל.

4. האם הצוות מתייחס אליכם באדיבות?

כבר לפי שיחת הטלפון הראשונה ביניכם אפשר לראות אם מדובר בצוות אדיב. היום קיימת דרישה לא רק לצוות מקצועי, אלא גם לצוות שיודע לתת שירות עם חיוך. אחרי הכול, אתם צריכים להרגיש בנוח לפנות לצוות בכל בעיה.

5. ומה לגבי זמינות?

מכיוון שהבניין שלכם לא בדיוק בוחר באיזו שעה לאותת על תקלות, חברת האחזקות צריכה להיות זמינה עבורכם 24/7. כך שגם אם תתרחש תקלה בשעה לא שגרתית, ניתן יהיה לקבל מענה בקלות.

רואים את האופק עם חברת אחזקות מקצועית

גרים בבניין דירות ומחפשים מישהו שינהל את כל המצב? יש לכם בנייני משרדים ואתם מחפשים חברה שתוכל לתת מענה מקצועי לכל אנשי ההייטק? הכירו את חברת אופק. מדובר בחברה מקצועית ואמינה אשר מספקת מגוון רחב של שירותים איכותיים. החברה נותנת מענה למגזר הפרטי והעסקי ומציעה שירותים שכולם יכולים להיעזר בהם דוגמת שירותי ניקיון, פוליש, ניהול נכסים ומבנים וכדומה. כי עם חברת אופק כל בניין הופך לנעים ובטוח.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי