אטרקציות בגליל המערבי לחבר'ה צעירים

אטרקציות בגליל המערבי לחבר'ה צעירים

בית הספר הסתיים לקול תרועות חצוצרה וקריאות הידד, וכעת אתם יוצאים לחופשה הגדולה עד תחילת שנת הלימודים הבאה או עד לבוא הגיוס לו אתם ממתינים בחשש ובהתרגשות? השתחררתם מהצבא ואתם מעוניינים לבלות עם החבר'ה הטובים במחלקה עמם העברתם ימים כלילות בשירות הצבאי? נופש בצפון הארץ יאפשר לכם ליהנות מנופי הצפון עצרי הנשימה לצד שלל אטרקציות בגליל המערבי שיבטיחו לכם שהחופש ינצר בזיכרונכם. אז הזמינו חדרים בתוך וילה מילאנו שבמושב עבדון, העמיסו את הרכב בחפצי שלכם וצאו לדרך. וילה מילאנו תדאג לכך שתיהנו מכל רגע.

מדריך האטרקציות לבליינים והנופשים צעירים

מחפשים איך לבלות עם החבר'ה הטובים? אטרקציות בגליל המערבי ליד וילה מילאנו יאפשרו לכם להירגע, לכייף וגם להעלות אדרנלין. הנה מספר דוגמאות לאטרקציות מובחרות:

  • צוללים ונהנים – חולים על הים? נהנים להשתזף על שפת הים? קשה להוציא אתכם מהים? הגיע הזמן שתצללו אל מתחת לפני הים כדי להתוודע לממלכה הימית הקסומה המסתתרת שם. חופי הצלילה הרבים בגליל המערבי מציעים לצוללנים ותיקים ומנוסים ציוד צלילה ולצוללנים המתחילים הטריים צלילות היכרות מלוות במדריך מוסמך. אם אתם קצת חוששים, תוכלו להתחיל בקטן – לשכור ציוד שנורקלים וליהנות לא פחות. מובטחת לכם חוויה מעשירה, מהנה ומרגיעה.
  • נהנים בפארק אקסטרים – פארק אתגרי יאפשר לכם להעלות את לחץ הדם, יפגיש אתכם עם הפחד אך יותר מכל – יספק לכם חוויה מהנה ובלתי נשכחת. הנה מספר מתקנים אשר בדרך כלל נמצאים בפארק:
    • פארק חבלים – בפארק האתגרי בדרך כלל תוכלו ליהנות מפארק חבלים שבו תהיו תלויים באוויר לחבל ותיאלצו להתהלך בזהירות (אל תדאגו, אתם ממוגנים ונמצאים בהשגחה תמידית) ממקום למקום.
    • קיר טיפוס – קיר טיפוס היא הזדמנות נהדרת לשנס מותניים, להפשיל שרוולים ולהתחיל לטפס על קירות טיפוס שונים ברמות השונות. חוויה ספורטיבית נהדרת שבסופו גם תוציא אתכם קצת יותר בכושר.
  • מעלים את האקשן במטווחי הירי – מעולם לא יצא לכם לירות ואתם מעוניינים לקבל הצצה לשירות הצבאי? מטווחי הירי יוכלו לספק חוויה מאתגרת ומהנה עם שלל אפשרויות ירי. תוכלו לבחור במשחק פיינטבול תחרותי שבו תתחלקו לזוגות ותצאו לדרך כאשר המטרה היא לפגוע ביריב ולהיוותר הקבוצה עם מספר המשתתפים הרב ביותר. בנוסף, תוכלו לירות למטווחי ירי ולהתנסות בצלפות.
  • מצליחים לברוח מחדר הבריחה – המשחק ההיסטרי כבר מזמן השתלט על ישראל. קיימים מספר רב של חדרי בריחה בגליל המערבי המציעים לכם חדרי אימה לצד חדרים קומיים, חדרי הרפתקאות ועוד. המטרה הסופית של כל חדר היא זהה – להצליח לברוח מהחדר בטרם מסתיים הזמן שהוקצב לכם, אך העלילה של כל חדר היא שונה. תיאלצו לשתף פעולה יחדיו כדי לאסוף רמזים, לענות על חידות ולהתקדם מחדר לחדר עד שתצליחו במטרה הסופית – הבריחה.

טוב לדעת שאחרי כל האטרקציות המאתגרות בגליל המערבי, וילה מילאנו מחכה לכם עם חדרים מרווחים, בריכה גדולה וג'קוזי מפנק.

ללון בוילה ולערוך מסיבות

לצד כל האטרקציות המרהיבות, יש צורך למצוא מקום לינה טוב שישמש גם למסיבות בערב. אין כמו וילה בגליל המערבי כדי לערוך מסיבות של צעירים. וכך, וילה מילאנו במושב עבדון היא המקום המתאים ביותר לחגיגות עד אור הבוקר לצעירים (וכמובן גם לצעירים ברוחם). וילה מילאנו ממוקמת במיקום פסטורלי ומבודד, הרחק מבניינים צפופים שכה מאפיינים ערים גדולות. כך שניתן לערוך מסיבות ססגוניות על שפת הבריכה הכוללות גם מוזיקה רועשת וקצבית. בוילה המפוארת כל מסיבה מתקבלת: מסיבת שחרור לאחר צבא, מסיבת סטודנטים, מסיבת רווקים/רווקות ואף מסיבה של חבר'ה צעירים ממשך לפני הגיוס.

וזה עוד לא הכול – בוילה מילאנו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות מבלי לצאת את שטחה. כי כשמדובר בוילה שהיא רק שלכם, השמים הם הגבול. תוכלו להכין מטעמים על האש באמצעות מנגל, להתענג על הג'קוזי החמים, מערכת הגברה לקריוקי, מיטות שיזוף ושולחנות משחק כמו סנוקר או פינג פונג.

פורסם על ידי