אוהלים לאבלים להשכרה עם מצננים מכל הסוגים – אוהלי נועם

אוהלים לאבלים להשכרה עם מצננים מכל הסוגים – אוהלי נועם

אוהלי נועם אינה רק חברת השכרת אוהלים. בחברה זו יסדירו עבורכם שטח לישיבת שבעה בו תוכלו לשהות תחת צל, בבטחה, ללא תקלות ועוד ברחבה ממוזגת ומקוררת. כל זאת מתבצע באמצעות עבודה מקצועית המתבססת על בניית אוהל PVC בלתי חדיר לאקלים ובתוכו – כל הציוד הנדרש, מתאורה ועד מקררים ומצננים. במאמר זה נספק לכם מידע על הבדל בין 2 סוגי מצננים, וכיצד מבצעת אוהלי נועם את הבחירה בכל אירוע בהתאם לנתוניהם.

מצנני לחות המתבססים על הטענת מים לגז

מכשירים אלו הם מכשירי הצינון הקלאסיים. הם מתבססים על מילוי מים במכל ייעודי והאחרונים נהפכים לגז קור. היתרון הוא שמדובר על טכנולוגיה לא יקרה ולמעשה מאד יעילה ליישום. החיסרון הוא שגז קר שהוא תוצאה של מים זה חומר שמגביר לחות. ישיבת השבעה בירושלים? בבאר שבע? אפילו בחיפה שלחוף הים התיכון? זה כנראה מה שנדרש, כי האוויר שם יבש והרטבתו באמצעות לחות תגרום גם להרגשת קירור. אבל מה עושים אם ישיבת השבעה מתחוללת בראש העין? ברמת השרון? בגבעתיים? בכל עיר אחרת שנחשבת 'עוטף תל אביב'? אזור גוש דן הוא מקום שלישי בעולם בעומס לחות אחרי ג'מייקה ופלורידה. המשמעות היא שמצנן לחות קלאסי לא יבודד חום אלא ייתן תחושה שהוא מחריף כי תהיה יותר לחות באוויר.

מצנני ייבוש המתבססים על טכנולוגיית מיזוג אוויר

מצננים אלו, ובשמם הרשמו 'מזגנים ניידים' או 'מזגני שטח' מתבססים בדיוק על הפעולה ההפוכה ממצנני לחות. הם מייבשים את האוהל באמצעות איסוף יחידות חום מתוכו וריקונן בחוץ – כמים. הוצאת יחידות חום מהחדר פירושה ייבוש החדר. באזורים שבאופן טבעי הם לחים כמו 'עוטף תל אביב' זה בדיוק מה שנדרש בשביל שהאורחים שלכם יחושו שיש אוורור טוב. זהו סוג המצנן שהמומחים של אוהלי נועם יבחרו עבורכם אם אתם עתידים לקיים מנהג אבלות בקיץ באזור גוש דן.

ארגון שבוע אבלים מהמסד עד הטפחות: אין צורך בשום מהלך לוגיסטי מצדכם

כשאתם פונים לחברת אוהלי נועם אתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים בשביל ששבוע האבל שלכם ייצוא לפועל ללא תקלות. עם אוהלי נועם אתם יכולים להבטיח שהוא יעבור בכבוד, וללא חשש לתקלות בדרך. אוהלי נועם מספקת אוהל בנוי, מיזוג אוויר, מצנן, מקרר שטח וכל אמצעי אחר שיסייע לכם להתארח באוהל לשבוע. כששבוע האבל שלכם נתמך בידי חברת אוהלי נועם אתם עושים את הדבר הנכון והאחראי ביותר מצדכם כאנשים אבלים.

אוהלי נועם בשבילכם ולמענכם – השכרת אוהלי אבלים מאובזרים היטב

השכרת אוהל אבלים אצל אוהלי נועם מבטיחה כי שבוע האבלות שלכם בידיים הכי טובות שיש. עובדים מקצועיים יבנו עבורכם האת האוהל ויגישו לכם אותו כשהוא מאובזר במאת האחוזים, מוכן לארח אורחים וזמין לשהייה בת שבוע ימים. בואו להבטיח אוהלים איכותיים שיספקו לכם יציבות בשבוע האבלות.

פורסם על ידי