אבטחה בעיר הגדולה

אבטחה בעיר הגדולה

תל אביב היא אחת הערים התוססות ביותר הקיימות בישראל. לעיר המרכזית הזו יש מה להציע לתושבים: מקומות עבודה אטרקטיביים, פאבים עד אור הבוקר, בתי ספר מגוונים לילדים, חוגים אחר הצהריים ועוד. פעילויות אלה ואחרות יוצרות תנועה ערה ברחובות או בתוך הבניינים שבהם מתקיימים שיעורים, חוגים, הופעות ועוד. מצב זה יוצר חיות רבה בעיר, אך גם הזדמנויות לארגוני פושעים או ל"זאבים  בודדים" בתחום. משום כך, רבים פונים לחברת אבטחה איכותית שתבטיח שקט בעיר ללא הפסקה.

לדעת מי שומר עלינו: תכונות בולטות של מאבטח מצטיין

חברות לא מעטות מציעות שירותי אבטחה ושמירה בתל אביב והמרכז, אך חשוב למצוא את האדם האידיאלי אשר ישמור על העניינים. מחפשים את המאבטח של חלומותיכם? אלה כמה תכונות בולטות שצריכות להיות למאבטח:

  • המאבטח שנשאר ממוקד – עבודות אבטחה רבות דורשות מהמאבטח להישאר לבד במשמרת במשך שעות רבות. לפיכך, חברת אבטחה מקצועית מעסקיה מאבטחים איכותיים שיכולים להישאר ערניים במשך זמן רב.
  • שולט באמנויות לחימה – לא אחת נאלץ המאבטח להתמודד עם התקפות מצד זרים שנכנסים לבניין ומתעמתים עמו. על מנת לשמור על השוהים, על המאבטח לשלוט במיומנויות קרב מגע, על מנת להתגונן ולהציל את המצב בזמן אמת.
  • חושים מפותחים – המאבטח נפגש בכניסה עם מגוון רחב של אנשים. את חלקם הוא מכיר ואת האחרים הוא פוגש לראשונה. על מאבטח טוב להישאר ערני, להפגין חשדנות כלפי התנהגות חשודה ולדווח על כך בשעת הצורך.
  • מאבטח רגוע ששולט בכעסיו – המאבטח נתקל באנשים מגוונים במהלך עבודתו. חלקם מנסים לאתגר אותו ו"להכניס" אותו לוויכוחים מיותרים. על המאבטח להפגין שליטה עצמית ברגשותיו ולא להגיב לגירויים סביבתיים שונים.
  • יכולת לעבוד בצוות – על אף שהמאבטח נשאר לבדו בעמדת השמירה במשך זמן רב, עליו לדעת לעבוד יחד עם מאבטחים אחרים או כוחות הביטחון. כך שבמקרה שבו יתקיים אירועי ביטחוני כלשהו, המאבטח ידע לפעול בהתאם.
  • יודע לקבל החלטות – על המאבטח לדעת לקבל החלטות מהירות ברגעים מורכבים ולהגיב במהירות לסביבה עוינת.
  • להפגין כנות – המאבטח צריך להיות אדם שאפשר לסמוך עליו בכל מצב.

לשמור על הילדים

אבטחת מוסדות חינוך היא מבין התפקידים החשובים ביותר והראשונים במעלה. כאשר ההורים שולחים את ילדיהם לבית הספר, הם רוצים לדעת שהם נמצאים בידיים בטוחות. כשמאבטח מקצועי ואיכותי עומד בשער בית הספר ומשגיח על הילדים, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שדבר לא יעונה להם. המאבטחים הנבחרים לשמור על הצעירים נבחרים בקפידה, תוך בדיקת הגישה שלהם לילדים. מאבטחים אלה נשמעים לנהלים בית ספריים ואינם נותנים לילדים לצאת מבית הספר לפני סיום הלימודים.

מעבר לכך, מאבטח ששומר על בית הספר צריך לקבל עמדת שמירה טובה המאפשרת לו לבצע את תפקידו. ראשית, זו צריכה להיות עמדה מקורה שתגן על המאבטח בחורף ובקיץ. שנית, יש להציב את העמדה במקום בעל תצפית רחבה, כך שהמאבטח יוכל לראות את כל מי שיוצא ונכנס בתוך שערי בית הספר. ולבסוף, על המאבטח לבדוק את ציוד האבטחה המקצועי שלו, דוגמת מכשיר הקשר שבו הוא עשוי להשתמש אם יהיה צורך להזעיק את כוחות הביטחון, ולוודא שהעמדה שלו נקייה ואינה עמוסה בציוד אישי בלתי נחוץ.

תמונה: Pixabay

פורסם על ידי