פעילויות שאפשר לעשות בחופש הגדול

פעילויות שאפשר לעשות בחופש הגדול

חודשי החופש הגדול משלבים את חום יולי אוגוסט עם הצורך למצוא עיסוק לילדים ולבני הנוער שאינם במסגרת בית הספר. אם אתם מתכננים יום כיף משפחתי ביחד, בהשתתפות גדולים וקטנים, ובדגש על חוויית המשפחה המאוחדת (ואפילו בהוצאה לא גדולה) – אספנו עבורכם כמה פעילויות שתוכלו לעשות בחודשי החופש הגדול – ואינן כרוכות בעלויות אסטרונומיות.

 

#1 – בילוי רטוב בחוף היום

אספו את כל בני המשפחה, וסעו לאחד החופים היפים בארץ – מאזור נהריה בצפון, ועד אילת בדרום. קחו לכם לדרך קופסה מלאה באבטיח חתוך (עם גבינה בולגרית או בלי), בקבוק מי קרח שהקפאתם מבעוד מועד, ואם יתחשק לכם פינוק מיוחד ביום בילוי בחופי המרכז – תוכלו ללכת לאחת המסעדות שנמצאות בצמוד לחופי הים.

 

#2 – מחפשים אתגר מחשבתי? חדר בריחה ביחד

טרנד חדרי הבריחה בישראל כבר מזמן הפך לבילוי אהוב על משפחות. אתם מוזמנים לבחור חדר על פי הנושא האהוב על כל בני המשפחה (מתח, פנטזיה, בילוש, וכדומה) – ולצאת לפתור תעלומה בשישים דקות. עלות חדר בריחה בערך 100 ש"ח לאדם, והיא פוחתת לאדם ככל שאתם מגיעים בקבוצה גדולה יותר. אל תשכחו לבחור ולהזמין את חדר הבריחה מראש.

 

#3 – פעילויות לחובבי המזגנים

מי שקשה לו להתמודד עם מזג האוויר החם והלח במיוחד של חודשי הקיץ, ימצא את עצמו בוודאי מעדיף בילויים במקומות סגורים וממוזגים. עבור אלה, נוכל להציע פעילויות בקניונים (מרבית מרכזי הקניות מציעות הפעלות ללא תשלום לגילאים השונים במהלך הקיץ), סרט טוב בקולנוע, או פעילות כמו בילוי בג'ימבורי, באולינג, וכדומה. בכל אלה, תמצאו מיזוג איכותי והרפתקה מהנה, לקטנים ולגדולים.

 

#4 – בילוי חד פעמי למשפחות של אניני טעם

אם הכיף שלכם הוא אוכל טוב, ובא לכם לבלות יום שלם בתל אביב, אתם יכולים לקבוע ביחד דייט במסעדה אסייתית בתל אביב. תוכלו למצוא בעיר הגדולה מסעדות שף שמציעות הרבה יותר מאשר רק אוכל טוב – למשל, מסעדת ניטן תאי, מסעדת שף בתל אביב המציעה עסקיות צהריים הכוללות מנות ייחודיות המשלבות טעמים אוריינטאליים בהרמוניות שהותאמו לחיך הישראלי, וגם חוויית אכילה שונה, עם מקום נעים ואקסקלוסיבי, שירות מצויין והפעלה של כל החושים.

פורסם על ידי