לפנק אותם באמת: אוכל טוב, מיטה נוחה, ובית מלונה לכלב

לפנק אותם באמת: אוכל טוב, מיטה נוחה, ובית מלונה לכלב

כשאנחנו רוצים להתפנק, אנחנו מבקשים ארוחה טובה, או סוף שבוע בבית מלון. לכלב, החיים הם פינוק, ללא עבודה, ללא דאגות, פרט לאוכל שלהם, ולמקום נעים לישון בו. איזה כיף שאפשר לעשות לכלב שלנו כל כך הרבה טוב, עם כל כך קצת השקעה. פנקו את הכלב שלכם עם מלונה נוחה וכיפית, והוא ירגיש בבית, ויהיה שמח עוד יותר.

זה פשוט מאוד, מלונות הן מקום טבעי לכלבים לרבוץ בהן, שכן, למקרה ששכחתם (וקל היום לשכוח), מוצא הכלב מן הזאב. נכון, לאחרונה אנו עדים לסוגי כלבים שכל קשר ביניהם לבין זאבים קלוש עד מאוד, ובכל זאת, בפנים – הגנטיקה שלהם עדיין מגיעה מאותו השורש הפראי. זאבים ישנים במחבוא, אז מלונה מדברת אליהם ועושה להם תחושה של בית.

לא רק מלונה לכלב, פנקו אותם עוד קצת

מעבר לרכישת מלונה לכלב, הנה כמה דרכים פשוטות וקלות לפנק את החיה האהובה עליכם:

  • אוכל איכותי – איכות זה דבר שקשה לקבוע, אבל בכל זאת ישנם מספר קריטריונים שאנחנו רוצים לבדוק כשאנו בוחרים את האוכל הנכון לכלב שלנו. כפי שכבר ציינו, כלבים מוצאם מן הזאב, והזאב היא חיה טורפת. נכון, יש טרנד טבעונות בכל העולם, ואנחנו נוטים להשליך על החיות שלנו את הרעיונות שלנו (וגם על החברים והמשפחה שלנו, ובכלל אנחנו נוטים להשליך…). אז בואו נשליך את הרעיונות המגבילים הצידה, וננסה רגע לחשוב ולבדוק באמת מה טוב לכלב שלנו. רובנו לא יכולים לתת לכלב שלנו בשר כל יום, אז תבדקו איזה אוכל יבש עושה אותו בריא ושמח.
  • חטיפים – ממש כמו אצלנו, יש אוכל ויש חטיפים, והכלב שלכם, אפילו שהוא לא מכנה את זה חטיף, הוא יודע, זה פינוק, וזה בא במנות קטנות. יצורים מתוקים וחכמים, הכלבים שלנו, ומגיע להם פינוקים קטנים ממש כמו לנו. אוזני בקר או חזיר, גידי בקר, דברים שהם יכולים ללעוס בתאווה, ולבלוע בשמחה, כולל אפילו חטיפים שנועדו לנקות את השיניים ולשמור על בריאות הכלב.

כלב בריא הוא כלב שמח

שינה טובה, ארוחה טובה, אבל מה עם בריאות טובה? זוהי האחריות שלנו לשמור על הכלבים שלנו בריאים. הם לא יודעים ללכת לרופא כשהם חולים, לבחור את התרופה הנכונה, ולטפל בעצמם. אחת הדרכים לפנק כלב, בצורה הורית כמעט, זה לדאוג שהוא יישאר בריא.

היגיינה היא הבסיס לבריאות, וכמו שאתם שומרים על ניקיון קערית האוכל של הכלב שלכם (אתם אכן מנקים לו את קערת האוכל אחרי כל ארוחה, נכון?), ישנם מוצרים מעולים ששומרים על הבריאות של הכלב בכל מיני רמות. כפי שכבר ציינו, ישנם חטיפים שגם מפנקים אותו באופן מיידי, וגם לטווח ארוך על ידי ניקוי השיניים. אך אל תשכחו לטפל בו כנגד פרעושים וקרציות, ולשמור על העור שלו והפרווה שלו מטופחים גם כן.

פורסם על ידי