חברת הקרוזים קרניבל קרוז ליין

חברת הקרוזים קרניבל קרוז ליין

אם אתם חושבים על שייט, יש סיכוי טוב מאוד שאתם שוקלים שייט עם חברת קרניבל. מאז הקמת חברת קרניבל קרוז ליין ב-1972 ועד היום נושאת החברה מיליוני אורחים מדי שנה ונחשבת כחברת הקרוזים הפופולארית ביותר בעולם.

קרניבל קרוז ליין גאה להיות חלק מתאגיד קרניבל, הכולל בין היתר את חברות שיט התענוגות האחיות  Princess Cruises, Holland America Line ו-Cunard Line.

לחברת הקרוזים קרניבל קרוז ליין יש צי ענק של 27 אוניות וביניהם אוניות חדישות וענקיות כמו קרניבל סלבריישן שמפליגה ממיאמי לקריביים בכל השנה, האונייה מרדי גרא שמפליגה מנמל אורלנדו לקריביים כל השנה והאוניות המפוארות שנרכשו מחברת האחות האיטלקית קוסטה קרוזס- קרניבל פירנצה, קרניבל ונציה וקרניבל לומינוזה שיפליגו בין היתר מניו יורק.

27 האוניות של קרניבל מפעילות הפלגות של 2 עד 31 יום, היוצאות מכל חוף בארה"ב כולל מיאמי, אורלנדו, פורט לודרדייל, לוס אנג'לס, ניו אורלינס, גלווסטון טקסס , ניו יורק ועוד . למרות שקרניבל קרוז ידועים בעיקר בהפלגות בקריביים, החברה מפליגה ליעדים אקזוטיים ומדהימים אחרים כמו מקסיקו, אלסקה, קנדה וניו אינגלנד והוואי. בנוסף, מפליגה חברת קרניבל גם במסלולי שייט באירופה כולל הים התיכון, איסלנד והאיים הבריטיים בחודשי הקיץ, לרוב בין מאי לאוקטובר בכל שנה.

מוטיב שחוזר על עצמו בחברת קרניבל הוא כיף. צוות החברה, בין אם מאחורי הקלעים ובין אם על הסיפון או בחוף עוסק כולו באיך להוסיף עוד אפשרויות הנאה ולהעצים את תחושת הכיף לאורחים, אין זה משנה גילם מה גילם או מה סגנון החופשה שלה.

חלומי בקרניבל כולל פעילויות בידור ביום ובלילה כגון מופעים חיים בבימת התיאטרון, הופעות מוזיקליות, מסיבות סיפון, קזינו, בריכות שחייה, ג'קוזי ופארק מים עם מגלשות, ספרייה, תחרויות מהנות נושאות פרסים, מופיעי קומדיה ועוד שלל אפשרויות. קרניבל קרוז מזמינה את האורחים שלה לבוא כמו שהם, והחברה כבר תדאג לגרום לכולם להרגיש כמו בבית עם חדרי אירוח נוחים ומרווחים,  שירות אכפתי וקשוב, אוכל מזדמן ואלגנטי, מגוון ברים, טרקלינים ומקומות התכנסות בפנים ובחוץ ועוד. לאורחים בשיט תענוגות עם קרניבל מובטחת הנאה מחוויה ייחודית ועשירה על רקע כמה מנמלי הים היפים ביותר עולם.

פרס חשוב מאוד בו זוכה החברה במשך שנים רבות ובאופן עקבי הוא פרסה התמורה הטובה ביותר לכספך "Best Value for Money" . הפרס חשוב ומשמעותי שכן ביחס למה שאתם משלמים החברה מעניקה את הכי הרבה וללא עלות נוספת.

הצוות של קרניבל הן על הסיפון הום על החוף חי ונושם את ערכי חברת קרניבל קרוז ליין, שאלו רק חלק מהם:

להבטיח פעולות בטוחות, אחראיות ומאובטחות

לקבל בחום את האורחים שלנו ולגרום להם להרגיש חלק ממשפחת קרניבל

ליצור מעורבות על חיוך, הקשבה חברית ושימוש בשמות אישיים

להראות אמון, אכפתיות וכבוד אחד לשני, לאוניות שלנו ולסביבה

להגיב במהירות ולטפל בבעיות עד שהם ייפתרו

לחיות ולשדר גישה חיובית

להפגין גאווה בעבודה ובחברה

לא לשכוח לכלול כיף והנאה בכל מה שעושים.

אז בפעם הבאה שאתם שוקלים קרוז תחשבו קרניבל קרוז ליין.

נציגת המכירות הרשמית והבלעדית של קרניבל בישראל היא מד קרוזס WWW.MED-CRUISES.COM

פורסם על ידי