אילו רכבים אפשר להשכיר בדובאי

אילו רכבים אפשר להשכיר בדובאי

דובאי הפכה במהלך העשור האחרון לאחד היעדים המבוקשים ביותר על תיירים מכל רחבי העולם, ולאחר חתימת הסכמי אברהם גם תיירים ישראלים הצטרפו לחגיגה, ואיך לא? מדובר על יעד שכל חלק ממנו משדר המון יוקרה ושפע, לצד אטרקציות מהפנטות שגורמות לכל התיירים באשר הם להנות מכל רגע נתון. אמנם, גולת הכותרת היא ללא כל ספק רכבי היוקרה שאפשר להשכיר בדובאי – כך בעצם תיירים רבים יוכלו לקבל הזדמנות נדירה לנהוג על רכב פורץ גבולות. מעבר לכך, אפשרות זו גם מאפשרת לנצל את הזמן ולהימנע מעיכובים שקורים בדרך כלל כתוצאה מנסיעה בתחבורה ציבורית. אז מה אפשר לבחור כאשר מדובר על רכבים להשכרה בדובאי, ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו, נסביר לכם כל מה שחשוב לדעת על רכבים להשכרה בדובאי, השכרת למבורגיני בדובאי וכל היוצא בכך.

השכרת רכבים בדובאי – למה זה כדאי?

לפני שנפרט לכם על הסוגים השונים של רכבים להשכרה בדובאי, הרי שכדאי להכיר את היתרונות השונים הטמונים בדבר:

  • מעבר מהיר – השכרת למבורגיני בדובאי ובכלל השכרת רכב יוקרה ספורטיבי מאפשרת לכם להיות חופשיים לגמרי במהלך הטיול שלכם, וכך בעצם לא תהיו תלויים כלל במערכת התחבורה הציבורית ותוכלו להנות ממעבר מהיר וקל בין יעדים תיירותיים שונים בעיר. מדובר בעצם על פלוס של ממש שכן, לדובאי יש המון מה להציע ולכן ניהול זמנים נכון הוא המפתח. חשוב להדגיש גם כי חווית הנסיעה עצמה נוחה מאוד מאחר ודובאי כוללת מערכת כבישים מודרנית ויעילה שניתן להנות ממנה מאוד.
  • חוויה בלתי נשכחת – בזכות הכבישים המדהימים של דובאי שמתאפשרים בין היתר בשל רמת אכיפה גבוהה מאוד עם כמות תאונות כמעט אפסית, תוכלו להרגיש את מלוא החוויה של אוטו הספורט שתשכירו, ובכך בעצם להנות מחוויה בלתי נשכחת, שבמסגרתה תוכלו לנהוג על מכוניות מהמטורפות ביותר שיש לעולם להציע, כאלו שרוב האנשים רק חולמים עליהן.

אז אילו רכבים אפשר להשכיר בדובאי? 

הכל מהכל. תוכלו לבחור בחוויה בלתי נשכחת של השכרת למבורגיני בדובאי, אך במידה ואתם מעוניינים במכוניות אחרות תוכלו להנות מהיצע די נרחב – מרצדס, ב.מ.וו, ריינג' רובר, מקלארן, פורש ועוד. רוב חברות ההשכרה המובילות נמצאות במקומות מרכזיים, בעיקר על מנת להקל על התיירים בכל הנוגע לאיסוף הרכב והחזרתו. תוכלו לבחור להשכיר רכב מיד עם הגעתכם לשדה התעופה או לחילופין, תוכלו להשכיר מראש לפני הטיסה שלכם ואילו חברת ההשכרה שבחרתם בה תדאג להגיע עם כלי הרכב שלכם ישירות על מנת שיחכה לכם עם נחיתתכם – הבחירה עומדת לרשותכם.

מה לגבי רישיון?

בשביל להנות מהחוויה הנדירה של רכבים להשכרה בדובאי, עליכם להיות מוכנים מראש עם רישיון נהיגה בינלאומי. תוכלו להנפיק רישיון נהיגה שכזה בעלות של 15 שקלים ברשת חנויות ממסי וכן גם בחנויות אופטיקה נרחבות בכל רחבי הארץ. חשוב מאוד לציין כי צילום של רישיון הנהיגה הישראלי שלכם אינו מספיק, ועל מנת להשכיר רכבים בדובאי תצטרכו להגיע עם צילום וכן גם עם רישיון נהיגה בינלאומי, בלעדיו לא תוכלו כלל להשכיר כלי רכב ביעד הנחשק. חשוב מעבר לכך לדעת כי סוכנויות מסוימות מאפשרות להשכיר רכבים בדובאי רק מגיל 21 ומעלה, ובמקרים מסוימים יש עלות נוספת עבור נהגים צעירים. כמובן שלעלות הרכב עצמו נוספת עלות הביטוח, ההמלצה שלנו היא לבדוק היטב האם ישנה אפשרות משתלמת של ביטוח כולל ביטול השתתפות עצמית עוד כשאתם בארץ.

פורסם על ידי