איך לצבור חוויות משפחתיות משותפות

איך לצבור חוויות משפחתיות משותפות

חדרי בריחה זו חוויה בה עליכם למצוא רמזים ולפתור חידות על מנת לצאת מחדר פיזי נעול. החדר יכול להכיל מנעולים ומפתחות מסוגים שונים, בעיות מוחשיות לפתרון, חידות הגיון ועוד.

לכל חדר ישנו נושא וסיפור רקע, רבים מהחדרים ממש מרשימים בתפאורה שלהם על מנת לגרום לכם להרגיש חלק ממשי מהסיטואציה או הסיפור.

חדרי בריחה למשפחות זו פעילות משותפת מצוינת לחיבור משפחתי ולזמן משותף! עליכם לשתף פעולה ולעבוד כצוות על מנת לעמוד במשימות הניתנות לפניכם ולהצליח!

אז מה זה בעצם?

חדרי בריחה למשפחות אלו חדרים ממשיים, פיזיים (שנולדו מעולם משחקי המחשב) – אליהם נכנסים כקבוצה ועליכם לפתור חידות ובעיות תוך זמן נתון (לרוב שעה – אך ישנם מתחמים "סלחניים" שיאריכו את הזמן אם תהיו ממש קרובים לפתרון), על מנת לצאת מהחדר. הרבה מחדרי הבריחה למשפחות כוללים חדר נוסף נסתר שנפתח לאחר פתרון אחת החידות בתהליך.

לרוב, לפתרון החידות נדרש הגיון על מנת לגלות רמזים, קודים שונים וצפנים מיוחדים אשר יפתחו מנעולים, יגלו מפתחות או ישלחו אתכם לעוד יוזמות חידתיות על מנת למצוא פתרון לצאת. בחדרי בריחה למשפחות יהיו גם חידות פיזיות בהן תצטרכו לשנות מיקום אובייקטים ואביזרים, או להפוך אותם לצורה אחרת כדי לשחרר אובייקט או לגלות רמז.

ישנם חדרים המלאים באבזור טכנולוגי מתקדם – והחידות בנויות על מולטימדיה, חדרים אחרים מסתמכים בעיקר על החוויה הייחודית שבפתרון החידות הפיזיות, פריצת המנעולים וכו'. בחדרים מסויימים תהיו מוקפים בהמון אפקטים של מוזיקה וקולות, באחרים תכנסו למסע לעולם של סיפור מטורף, או פשוט חידות מסובכות שישאבו אתכם פנימה.

מה מיוחד בחדרי בריחה למשפחות?

הרבה מחדרי הבריחה מיועדים במיוחד למשפחות. כלומר, מאפשרים השתתפות מלאה של כלל חברי המשפחה כבר מגילאים צעירים (ישנם ילדים שבגיל שבע הראו חלק פעיל לחלוטין בפתרון חידות), בדרך כלל הכניסה לכלל החדרים אינה מוגבלת לילדים, אלא אם מדובר בחדר אימה או משהו שעלול להיות לא תואם לגיל צעיר.

חדרי בריחה למשפחות שנבנים באופן ייעודי לכך יכללו גם גישה פיזית נוחה לילדים לכלל החידות, גם רמה של חידות מותאמת ידע לילדים וכמובן נושאים נרחבים מעולמם של ילדים.

לגבי "נעילה" של החדר – חשוב להסביר לילדים שחוששים שהחדר לא באמת נעול בלי יכולת לצאת, אלא יש כפתור חירום המאפשר יציאה או שפשוט הדלת פתוחה ליציאה ולא נעולה.

הערך המוסף שמפיקה משפחה מבילוי הכולל חווית הצלחה, הרפתקה, עבודת צוות ושיתוף פעולה הוא בלתי ניתן לכימות ומומלץ מאוד!

לפרטים נוספים לחצו כאן: www.xcape.co.il

צילום: חדרי בריחה xcape

פורסם על ידי