כתב אישום חמור נגד תוקף הרופא בבית חולים וולפסון

בית החולים וולפסון

בית החולים וולפסון

יממה אחרי שנעצר בחשד כי תקף רופא והתפרע בבית החולים וולפסון, הוגש אתמול (שני, 25 בספטמבר) כתב אישום חמור נגד צעיר בן 20 בגין תקיפת הרופא. בנוסף הוגשה לבית המשפט בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו.

ממשטרת מרחב איילון נמסר כי "מקרה נוסף של אלימות כנגד צוות רפואי הסתיים בטיפול נחוש של המשטרה ובהגשת כתב אישום חמור כנגד החשוד, זאת בדומה למקרה תקיפה נוסף בו הוגש כתב אישום באופן מהיר ומקצועי. בתום חקירה מאומצת ומהירה החשוד הובא אתמול לבית המשפט, ובשל חומרת העבירה ומדיניות אפס סובלנות כנגד תוקפי עובדי ציבור הוגש נגדו אתמול, תוך פחות מ 24 שעות, כתב אישום חמור".

תזכורת: ביום ראשון הגיע הצעיר לבית החולים כדי לבקר את אחיו שנפגע בתאונת דרכים זמן קצר לפני כן. "למחלקה הגיעו שלושה צעירים שטענו שהם בני משפחה (של הנפגע בתאונה), והוא התלונן בפניהם שמפריע לו משהו, ככל הנראה הקטטר שהתקינו לו, ואז אחד מהם שטוען שהוא אחיו יצא מהחדר והתחיל לצעוק על הצוות שהם לא מטפלים באחיו כמו שצריך. הוא זרק דברים מדלפק האחיות על הצוות, שבר מתקני עלונים ואז קפץ על אחד הרופאים שרק עבר שם, דחף אותו בחוזקה והעיף אותו. הרופא סבל מכאבים בצוואר ובכתפיים לאחר התקיפה", שחזר השוטר הקהילתי בבית החולים, רחמים עבודי. "תוך דקה מהקריאה על האירוע כל צוות האבטחה יחד איתי הגענו למחלקה ואני השתלטתי עליו. כשהוא ראה אותי הוא התאפס ונתן לי לבד את הידיים כדי שאאזוק ואעצור אותו. לצערי, המקרה הזה הוא חלק ממקרים שאנחנו בהחלט רואים בבית החולים, כשצוות רפואי הם הפקר בידי האזרחים אשר חשים שהם יכולים להתייחס אליהם בצורה אלימה".

מבית החולים וולפסון נמסר בתגובה לתקיפה: "בית החולים רואה בחומרה רבה כל מעשה אלימות כנגד הצוות הרפואי והסיעודי ואינו מוכן לעבור לסדר היום. האירוע הועבר לטיפולה של המשטרה".

השוטר הקהילתי בוולפסון רחמים עבודי
השוטר הקהילתי בוולפסון רחמים עבודי

פורסם על ידי