מי מזהה את הגנב מרוטשילד?

מתוך סרט האבטחה

מתוך סרט האבטחה

"פשוט רוע לב, אכזריות לשמה, ככה לעשות לאישה בת 85?", זועם גבריאל וקנין מבת ים. ביום חמישי אמו רינה הלכה לבנק ומשכה את קצבתה החודשית בסך 4,650 שקלים. דקות לאחר מכן נגנב ממנה ארנקה על ידי גבר שארב לה במאפייה בעיר.

"אמא הוציאה את הכסף מבנק לאומי ברחוב רוטשילד", מספר גבריאל, "היא קיבלה מפקיד הבנק 4,650 שקלים כאשר בארנק היה לה עוד 300-400 שקלים. יש לה ארנק גדול לשטרות וארנק קטן למטבעות אותם החזיקה בעגלת הקניות שלה. לדעתי עקבו אחריה מהבנק, כאשר היא הלכה לבית המאפה ברוטשילד 31, "יד המלך". היא רצתה לקנות כמה לחמניות הביתה ובזמן שעמדה בתור לקופה, הגנב חיכה שהיא תסובב את הראש אל המוכר, שלף את הארנק הגדול ויצא מהחנות. במקום מותקנת מצלמה אבטחה ורואים הכל. אמא שמה לב שהארנק נעלם רק כשבאה להכניס את הלחמניות לעגלה. היא הייתה בהיסטריה, אנשי המאפייה הושיבו אותה, טיפלו בה מאוד יפה והתקשרו אליי. אני הגעתי מהר למקום, היא הייתה מאוד נסערת ומבוהלת. בארנק היו גם מפתחות הבית, שרשרת זהב עם יהלומים, תעודת זהות ועוד".

גבריאל מיהר להזמין משטרה, שהגיעה במהירות למקום. "כבר בערב התקשר אלי קצין ממשטרת איילון, שאמר שהם לוקחים את המקרה הזה בצורה מאוד רצינית והם יושבים על העניין חזק. שיתפנו את הסרטון בפייסבוק וקיבלנו מידעים בזכותו, היו כל מיני כיוונים לחקירה אך עדיין לא נתפס הגנב. ביום שישי חשבנו שהוא נתפס, אבל זה לא היה הוא בסופו של דבר. המשטרה נחושה לתפוס אותו", אומר גבריאל, "מאוד כואב וקשה לנו, אמא היא אישה טובה ומבוגרת, מאוד עצמאית, שלא רוצה להיות תלויה באדם. כעת היא מאוד מבוהלת ומפוחדת, לא מוכנה לישון לבד. זה מאוד קשה לראות את זה".

מה הסיכוי שהכסף יוחזר לה?

"בני משפחתי ואני הבנו מאוד מהר שהכסף לא ישוב. אנחנו נדאג לאמא, אנחנו חמישה אחים. אנשים טובים הציעו מגבית, הציעו לה עזרה, אמרנו תודה לכולם אבל באמת, אנחנו נסתדר. אני רק מקווה שיתפסו את המנוול הזה. אי אפשר לתאר כמה רוע לב זה לשדוד אישה בת 85 שחיה מזה, מהקצבה הזו היא מתקיימת. בסרטון רואים איך הוא רק מחכה שהיא תסתובב, פשוט רוע לב אכזרי".

מהמשטרה נמסר: "האירוע התרחש ביום חמישי האחרון. נגבתה תלונה, בוצעו מספר פעולות חקירה וכרגע התיק עדיין נמצא בחקירה".

מי מזהה את הגנב?

מי מזהה את הגנב?

פורסם על ידי