כיצד תבחרו עורך דין תאונת דרכים?

כיצד תבחרו עורך דין תאונת דרכים?

תאונת דרכים מהווה ללא ספק אירוע שכיח מדי בכבישי ישראל והסכנה להיפגע כתוצאה מתאונה שכזאת ניצבת בפני כולנו, נהגים, נוסעים, רוכבים, הולכי רגל ועוד. בשל כך, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, חשוב מאוד לדעת כי במרבית המקרים אתם זכאים לקבל פיצויים מחברת הביטוח שבה בוטח הרכב המעורב בתאונה. כמו כן, חשוב מאוד לדעת כי הזכאות לפיצויים וכן הגובה של הפיצויים ייקבעו בהתאם לנסיבות התאונה הספציפית. בכדי לקבל את מקסימום הפיצויים כתוצאה מפגיעה בתאונת דרכים, חשוב לבחור עו"ד תאונת דרכים מקצועי ומנוסה אשר ילווה אתכם ויעניק לכם ייצוג הולם בתהליך התביעה.

מדוע חשוב לבחור בשירותיו של עורך דין מקצועי לתביעת פיצויים בגין פגיעה בתאונת דרכים?

אם אתם תוהים מדוע כדאי וחשוב לבחור בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תאונות דרכים אם נפגעתם בתאונת דרכים, יש לכך מספר סיבות: ראשית כל, חשוב שתדעו כי במקרים שבהם נפגעי תאונות דרכים לא מיהרו לפנות לעורך דין ומסרו עדות במשטרה לבד או ענו לשאלות של החוקרים של חברת הביטוח, הם גילו לאחר מכן כי הם עשו טעות מהותית שכן, כל פרט קטן בעדות עשוי לפגוע בסכום של הפיצויים. עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תאונות דרכים יכול להנחות אתכם כיצד למסור עדות לגורמים השונים. הוא יסייע לכם להיות זהירים למרות הטלטלה שעברתם בזמן התאונה וכך ידאג למקסם את הזכויות שלכם.  כמובן שהוא יוביל את תהליך התביעה ויעניק לכם את הייצוג הטוב ביותר מול הגורמים השונים הנתבעים.

מעבר לכך, חשוב מאוד לדעת כי חוק פיצוי לנפגעי תאונות דרכים קובע באיזה מקרים נפגע בתאונה זכאי לפיצויים מחברת הביטוח ובאיזה מקרים אין זכאות כזו. לצד תאונות דרכים שבהם האבחנה ברורה ומובהקת, ישנן לא מעט תאונות שבהן האבחנה עשויה להיות שנויה במחלוקת או נתונה לפרשנות ועל כן במקרה הזה עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומיומן יוכל לומר לכם האם קיימת זכאות לפיצויים ובמידת הצורך יוכל לטעון עבורכם בדיון בעניין מול חברת הביטוח.

כמו כן, חשוב מאוד לדעת כי ישנם פרמטרים שונים אשר מכתיבים את סכום הפיצויים שאתם זכאים לו, כאשר חלק מהם הם נתונים מספריים יבשים וחלקם הם הערכות סובייקטיביות ונתונות לפרשנות. במקרה הזה עורך דין מנוסה, מיומן ומקצועי ידע כיצד לבנות את תיק התביעה בצורה הטובה ביותר כך שתוכלו לקבל מקסימום פיצויים.

כיצד תבחרו עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון בצורה הטובה ביותר?

אם אתם תוהים כיצד תבחרו עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון בצורה הטובה ביותר, כדאי שתדעו שכיום באמצעות חיפוש קצר בגוגל, תוכלו למצוא לא מעט שמות של עורכי דין המציעים את שירותיהם בתחום ניהול תביעת פיצויים לנפגעי תאונות דרכים ובכדי לבחור את עורך הדין שיעניק לכם את הייצוג המקצועי הטוב ביותר, כדאי מאוד שתבררו עם לקוחות של עורכי הדין לגבי השירות שלהם, הניסיון שלהם, מה שהם הצליחו להשיג עבורם במסגרת התביעה ועוד. מעבר לכך כדאי מאוד לבחור עורך דין מומלץ אחד ולקבוע איתו פגישה. בפגישה זאת עליכם לבדוק האם יש אינטרקציה חיובית בינכם לבין עורך הדין, האם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו, האם הוא אמין ועוד. אין ספק שעליכם לבחור בצורה הטובה ביותר את עורך הדין שילווה אתכם ויעניק לכם ייצוג בהליך התביעות בגין תאונת דרכים וזאת בכדי שתשיגו את הפיצוי הכספי המקסימלי שמגיע לכם.

כמה יעלה לכם שירותיו של עורך דין תאונות דרכים?

אם אתם תוהים כמה יעלו לכם שירותיו של עורך דין זה, כדאי שתדעו כי שכר הטרחה בתביעות פיצויים לנפגעי תאונות דרכים מוגבל בתקנות הלשכה לעורכי דין. המגבלות הללו יצרו סטנדרט קבוע לגובה שכר הטרחה הנקבע כחלק יחסי מן הפיצויים אשר תקבלו. מאחר ורוב עורכי הדין יגבו ממכם שכר דומה, אתם בהחלט יכולים לנצל את זה בכדי לבחור את עורך הדין המקצועי, המנוסה והטוב ביותר מבלי לחשוש שהוא יגבה מחיר גבוה מדי בגין המקצועיות שלו, הותק שלו בתחום או המוניטין שלו. אל תתפשרו על עורך דין תאונות דרכים שכן, קריטי לבחור בעורך דין שיודע כיצד להתנהל בצורה הטובה ביותר בתביעות מעין אלה על מנת להפיק מהן את המקסימום.

 

 

 

 

פורסם על ידי