תחרות מים פתוחים: 10 מדליות וגביע לנבחרת בת ים

10 מדליות וגביע | צילום: מאיר לויה

10 מדליות וגביע | צילום: מאיר לויה

הישג מדהים וחסר תקדים בתחרות המים הפתוחים של המכבייה לשחייני הפועל בת ים: שישה שחיינים השתתפו בתחרות וכולם זכו במדליות. במאזן הכולל עשר מדליות ואף גביע מקום ראשון כללי לשחיינית הצעירה אביטל פליישמן. מדובר בהישג מדהים לשחייני המים הפתוחים של האגודה, שנועלים את פרק השחייה במכבייה בצורה מכובדת ביותר.

היום בבוקר (ראשון), בשעה מוקדמת, 5:20, זינקו למי הכינרת החמים (30 מעלות) שישה משחייני אגודת הפועל בת ים לתחרות המים הפתוחים של המכבייה. השחיינים אביטל פליישמן (17), מור יעקב (16), אלון לרנר (20), כריס חשמה (17) וזיו כהן (15) זינקו למקצה 5 ק"מ, והשחיין ארתור גלוזמן בן ה-16 זינק למקצה 1.5 ק"מ.

פליישמן זכתה במדליית זהב בוגרים ומדליית זהב לגילאי 17-18, ובנוסף בגביע הצטיינות על מקום ראשון כללי לכל הגילאים.

מור יעקב זכתה במדליית זהב לגיל נוער (עד 16) ובמקום רביעי כללי. אלון לרנר זכה במקום שלישי כללי ובמקום השני לגיל בוגרים (18 ומעלה). כריס חשמה זכה במקום שני כללי ובמקום בשני לגילאי 17-18. זיו כהן זכה במקום השלישי לגיל נוער (עד גיל 16) וארתור גלוזמן זכה במקום שלישי כללי ושני בנוער (עד גיל 16).

מאמן הפועל בת ים, מאיר לויה, נשמע גאה הבוקר: "ענף המים הפתוחים הוא אחד הענפים הקשים ביותר בו השחיין צריך להתמודד עם הרבה מאד גורמים שאינם קיימים בבריכה: מי ים, הצורך לנווט למצופים מרוחקים, מרחק גדול מאד, שחייה בתוך דבוקה של שחיינים שלעתים נוצר מגע פיזי ביניהם, מים קרים מאוד או חמים מאוד כדוגמת הכנרת, אימונים קשים ביותר הן מבחינת המרחק והן מבחינת התעצומות ועוד. שחייני מים פתוחים מבחינתי הם גיבורים שצריכים להתמודד עם כל הגורמים הנ״ל, ולכן כל הישג כזה או אחר של שחיינים כאלה הוא מתוק מדבש. אני מצדיע בגאווה לששת הגיבורים".

השבוע ייצאו שחייני הפועל בת ים למחנה אימונים בכפר בלום לקראת אליפות אירופה לנוער שתיערך בתחילת חודש אוגוסט בצרפת.

בתמונה, עומדים מימין לשמאל: אלון לרנר, מור יעקב, אביטל פליישמן, ארתור גלוזמן וכריס חשמה. יושב: זיו כהן.

פורסם על ידי