שרון אזובל מבת ים נבחרה למאמנת השנה של איגוד השחייה

שרון אזובל

שרון אזובל

שרון אזובל, מאמנת הנבחרת הצעירה של אגודת הפועל בת ים בשחייה, נבחרה אתמול (ראשון, 10 בספטמבר) למאמנת השנה של איגוד השחייה לשנת 2017.

שוחחנו הבוקר עם מאמן הפועל בת ים מאיר לויה, שנשמע גאה עד מאוד. "כל הכבוד לשרון על ההישג היפה הזה, הוא בהחלט מגיע לה. שרון זכתה בתואר המכובד על קידום שחיינים צעירים במשך שנים רבות ועל ההישגים וההצלחות של השנה החולפת, שהנם חסרי תקדים: מקום ראשון כללי בנים ארצי, מקום שני כללי בנות ארצי ומקום שני קבוצתי ארצי. בנוסף, הנבחרת הצעירים זכתה בסך הכל ב-48 מדליות, ארבעה מצטייני גיל ושישה שיאי גילאים. אני רוצה לומר כל הכבוד לאיגוד השחייה ולעומד בראשו סימון דוידסון על ארגון ערב ההצדעה לשחיינים, מאמנים ושופטים".

"אני פה בשביל הילדים ורוצה שהם יגיעו להישגים, אני לא מחפשת זכיות", אמרה אזובל, שזכתה לראשונה בתואר זה לאחר 15 שנה כמאמנת הנבחרת הצעירה בהפועל בת ים. "ללא ספק, זה הייעוד שלי, להיות המאמנת של נבחרת הצעירים, מגילאים 10-14. את היסודות הם מקבלים בעתודה הצעירה, קבוצות הילדים, משם אנחנו מושכים את המוכשרים לנבחרת הצעירה. הם לומדים בנבחרת שחייה תחרותית, עוברים כל יום שעתיים של אימון ועובדים מאוד מאוד קשה", מספרת אזובל על הנבחרת אותה היא מאמנת, "במהלך השנה יש תחרויות, והפיק הוא אליפויות החורף והקיץ. זה נעים וזה נחמד לזכות, אבל אנחנו לא עובדים בשביל לזכות בתארים. אנחנו רוצים שלילדים יהיו הישגים. אנו ממשיכים הלאה אל שנה מלאה בהישגים של הילדים".

פורסם על ידי