פליקס חלפון ינהל את הכדורגל בבת ים

פליקס חלפון

פליקס חלפון

מלך השערים של הליגות הנמוכות, מאמן ושחקן הפועל אבירי בת ים, פליקס חלפון, ימונה הערב (רביעי) למנהלה המקצועי של הקבוצה וכן ישמש מנהל בית הספר לכדורגל במתנ"סי העיר. "אני מאוד נרגש מהמינוי", אמר היום חלפון, "אני מאמן את הבוגרים בליגה ג' ואני רוצה ליצור קבוצה טובה יותר. הפרויקט הזה כולל את שלל הגילאים, גם ילדים צעירים שאותם אוכל ללמד את הבסיס בכדורגל בצורה טובה, ואחר כך תהיה להם מסגרת להמשך אצלנו. נביא מאמנים טובים ונעשה שיעורים מעניינים".

לדברי חלפון, "אני מרגיש כיף אדיר, זו הערכה גדולה בשבילי. אני אוהב לעבוד עם ילדים, אני מתחבר טוב אליהם. בעברי עשיתי הפעלות כדורגל בימי הולדת. בבת ים יש המון ילדים שרוצים להתאמן והם עוברים לערים אחרות כמו ראשון לציון ותל אביב. לכן יש צורך בפרויקט כזה, שירכז אותם פה בבת ים. הם לא צריכים לחפש קבוצות גדולות כי את הבסיס הטוב הם יכולים לקבל כאן ליד הבית. אני לוקח את הפרויקט בשתי ידיים בצורה רצינית".

חלפון סיפר עוד כי שוחח עם מנהלי המתנ"סים בעיר במטרה להבין מה טעון שיפור ומה יש לשנות. "המטרה שלי היא להרים את הרמה של הכדורגל בעיר", הוא מדגיש, "מדובר בחוג של פעמיים בשבוע, אין סיבה לא לתת לילדי בת ים את הטוב ביותר".

גם חבר המועצה ויקטור טל, הממונה על הספורט בעיר, נשמע מרוצה מהמינוי: "פליקס חלפון הוא המתאים ביותר לתפקיד. הוא שחקן עבר ומאמן מצוין שהוכיח את עצמו כשהעלה את הקבוצה הבוגרת ליגה לפני שלוש שנים. הוא הכל באיש אחד. בשנה שעברה הוא שיחק ואימן, היה מלך השערים של הליגות הנמוכות, שבר את כל השיאים והוא בת ימי משלנו ומגיע לו. השנה המטרה היא להעלות את קבוצת הבוגרים ליגה ואין לי ספק שפליקס יעמוד במשימה".

פליקס, מה קורה בשנה הבאה בקבוצת הבוגרים?

"אני אמשיך לשחק בשנה הבאה וגם אאמן. בשבוע הבא אני אתחיל לבנות קבוצה ויש כבר מחשבות בכיוון. למשל להחזיר את אורן איציק שפרש לפני שנה, להביא את זיו כבדה ויש עוד שחקנים שרוצים לבוא אלינו. האימונים יחלו בראשון באוגוסט".

הפועל אבירי בת ים

הפועל אבירי בת ים

פורסם על ידי