מאמאנט בת ים פתחו את עונת 2017/18

צילומים: איציק קרן קרקו

צילומים: איציק קרן קרקו

אתמול, ערב יום רביעי (22 בנובמבר), התקיים טקס הפתיחה של ליגת  מאמאנט בת ים לעונת המשחקים 2017/18. אל האירוע הגיעו כ-120 שחקניות מ-12 הקבוצות המשחקות בעיר. מנחת הטקס הייתה איריס בר דוד, יו"ר מאמאנט, שעשתה זאת בלווי בנות המנהלה פני פור, שרה קרן, דנה כץ ואורית כספי.

ואיך אפשר ללא פינוקים? כל שחקנית קיבלה תיק בד ובו מתנות: בקבוק שתייה לאימונים, חולצות ליגה מודפסות שנתרמו ע"י חברת "דניאל קבלני שלד וגמר" וכן מוצרי קוסמטיקה ושיער.

חברת המנהלה דנה כץ, שגייסה העונה למעלה ממחצית הנשים וסייעה בפתיחתן של שש קבוצות, אמרה: "מאוד התרגשתי לראות את השחקניות והקבוצות באולם. הסיפוק לראות אותן איתנו, מצפות ומתלהבות לתחילת המשחקים, פשוט דוחף אותי ונותן לי כוח להמשיך ולהתנדב ולא לוותר, עד שתהיה לנו קבוצה בכל אחד מבתי הספר בעיר ובגני העירייה. זו שאיפתי".

עם סיום הטקס נשמעה שריקת הפתיחה וארבע קבוצות החלו לשחק: קבוצת יד מרדכי ניצחה את רמת יוסף 0-2 וקבוצת מלטון גברה 1-2 על רמות א'.

את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר יוסי בכר, מחזיק תיק הספורט ויקטור טל, מנכ"ל החברה לתרבות וספורט אריה ללוש וסגנית מנהלת אגף הספורט  ענת לבנת, וכן מנהלות בתי הספר וועדי ההורים. טל הזכיר לשחקניות כי אגף הספורט בעיר עומד לרשותן בכל בעיה ודרישה ויתמוך בהן. בנוסף, גם השנה הבטיח טל כי עיריית בת ים תממן עבור הקבוצה המנצחת של הליגה את ההשתתפות בספורטיאדה.

קבוצה650מאמאנט650

פורסם על ידי