מאמאנט בת ים הרימו כוסית לכבוד העונה החדשה

לחיים לכבוד עונה ספורטבית חדשה

לחיים לכבוד עונה ספורטבית חדשה

12 קפטניות ליגת מאמאנט בת ים וכן מאמני הקבוצות הוזמנו אתמול (שלישי, 14 בנובמבר) על ידי  איריס בר דוד, יו"ר מאמאנט בעיר, ובנות המנהלה – פני פור, שרה קרן, אורית כספי ודנה כץ, להרמת כוסית לכבוד פתיחת עונת המשחקים החדשה 2017/18. הקפטניות והמאמנים קיבלו תדרוך קצר לקראת ערב הפתיחה שיתקיים ב-22 בנובמבר באולם חשמונאים.

במפגש הציגו הקפטניות החדשות את עצמן, את החזון שלהן מהליגה ואת חששותיהן. בנות המנהלה הציגו את עצמן ואת תפקידן, וציינו כי "מאמאנט בת ים היא משפחה אחת גדולה".

שרה קרן, אחראית הקפטניות ואשת הקשר מול מנהלת מאמאנט הארצית, ציינה בפני הקפטניות והשחקניות שיש להן אוזן קשבת מצד ההנהלה, והן יכולות לפנות ולקבל מענה על כל שאלה ובעיה באם תיווצר. דנה כץ ציינה כי גם בימים אלה, דקה לפני פתיחת העונה החדשה, היא פועלת לפתיחת קבוצות נוספות ומצרפת שחקניות לקבוצות קיימות.

אורית כספי, אחראית האירועים, ציינה כי השנה יהיו פעילויות חברתיות שלא היו בשנים קודמות, וכי שחקניות הליגה יצ'ופרו במתנות והפתעות קטנות. פני פור, אחראית פרסום ומדיה, ציינה כי היא תדאג שבכל המדיה יידעו על ליגת מאמאנט בת ים ועל פעילות הקבוצות למען הקהילה.

איריס בר דוד סיכמה: "החזון של מאמאנט בת ים הוא משחקים בכיף. מאמאנט בת ים שמה לה למטרה להגדיל ולהעלות את הליגה כמה שיותר גבוה". לסיום הרימו הנוכחות כוסית יין ובירכו אחת את השנייה בהצלחה, לא לפני שקיבלו שי קטן – כוסית קפה מלאה בשוקולדים.

לחיים650 קבוצתית650

פורסם על ידי