כדורעף נשים: בנות הפועל בת ים ישתתפו בטורניר בווינגייט

כל השחקניות נערות | צילומים אסיה שטלוב

כל השחקניות נערות | צילומים אסיה שטלוב

קבוצת הכדורעף נשים הפועל בת ים תשתתף ביום חמישי השבוע (1 ביוני) בטורניר כדורעף ארצי במכון וינגייט. את הקבוצה, המשחקת בליגה הארצית ושסיימה את העונה לפני כשבועיים, מנהלת מקצועית ומאמנת אסיה שטלוב, שמקביל עובדת כרכזת כדורעף בחברה העירונית לתרבות פנאי וספורט. "זו שמחה גדולה עבורנו, 12 בנות ישתתפו באליפות ונקווה לטוב", אומרת שטלוב.

קבוצת הפועל בת ים מבוססת על שחקניות שכולן נערות, על אף שהיא משחקת במסגרת ליגת הבוגרות. "כל השחקניות שלנו הן בגילאים 13-17. אחר כך הן הולכות לנבחרת ישראל, ובעצם מובטח להן עתיד טוב בספורט".

לדברי שטלוב, הסיבה לגילן הצעיר של שחקניות בת ים נעוצה בתכניות הספורט הפועלות כיום בבתי הספר בעיר. "יש לנו המון פרויקטים שמתחילים בכיתה א'-ב' לבנות בלבד, יש את אתנה בכדורעף שנמשך שלוש שנים. אנו נותנים להן להבין קצת מה זה כדורעף, אחר כך הבנות ממשיכות לפרחי ספורט עד כיתה ו', ובכיתה ו' השחקניות הכי טובות נבחרות למרכז מצוינות. שם הן ניגשות לאליפות הארצית ולמרכז העשרה".

קבוצתית-מגרש650

איך את מסכמת את העונה החולפת מבחינתכן?

"הגענו לגמר האליפות ארצית. חוץ מזה בווינגייט יש אקדמיית כדורעף אליה נבחרות בנות מכל הארץ, אל נבחרת ישראל בכדורעף, ויש לי שם ארבע בנות: פולינה מליק, ליזה סיריך, לנה כוטחין ודריה בוריסוב. ילדה חמישית ג'סיקה בולימה תיכנס בשנה הבאה. מתוכן שלוש בנות כבר קיבלו הזמנה לנבחרת ישראל בוגרות בכדורעף. בנוסף, יש ילדה שמשחקת בנבחרת ישראל נערות, אביטל שמעילוב".

הישגים יפים, אז מדוע בעצם אין שחקניות בוגרות בקבוצה?

"אנחנו עובדות קשה ויש לנו התקדמות מאוד טובה בשנים האחרונות. למה אין לנו בוגרות? כי השחקניות הכי טובות הולכות לאקדמיה ולנבחרת ישראל. אבל זה נהדר כי נותנים להן עתיד טוב בספורט ברמה גבוהה".

מה צפוי לנו בעונה הבאה?

"נמשיך להתאמן ברמה גבוהה. בקיץ יש לנו כדורעף חופים ומחנה אימונים, ונמשיך לעשות את הכל כדי להיות ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו בקשר חזק עם האקדמיה, מתאמנים בווינגייט. גם עיריית בת ים תומכת מאוד ועוזרת במה שניתן. בשנה שעברה זכינו באליפות הארצית של המרכז למצוינות ונקווה לזכות בפרס הזה שוב".

חופים-קבוצתית650

 

פורסם על ידי