כדורסל: הפסד רביעי רצוף למכבי בת ים

צילומים: ליעד שמר וארד הדדי

צילומים: ליעד שמר וארד הדדי

מכבי בת ים מתקשה לשחזר את היכולת המופלאה מהעונה שעברה, ואמש (ראשון, 19 בנובמבר) במחזור החמישי לעיני 150 אוהדיה הפסידה בפעם הרביעית ברציפות – הפעם 62:69 לאליצור איתו אשקלון.

בת ים פתחה היטב את המשחק ועלתה ליתרון 7:12 בהובלת אופק חכמון.  עד לסיום הרבע הראשון, שלשות של יונתן שטרקמן ואסף אוחנה הפכו את התוצאה, 15:12 לאשקלון. מכבי בת ים התקשתה לקלוע גם ברבע השני, אך האורחים מאשקלון לא ניצלו זאת כדי לצבור מרווח ביטחון גבוה יותר, ובמחצית 32:20 לכחולים מאשקלון.

במחצית השנייה הקצב כבר הפך מעניין יותר. סרגיי אולשניצקי איפס את היד בבת ים, אך יוני דרעי השיב בשלשות משלו ויחד עם אחיעד בוקרא מנע מבת ים שתי ניסיונות קמבק. הרבע השלישי הסתיים ביתרון עשר לאשקלון 47:37, שעדיין השאיר את בת ים בחיים. ברבע האחרון מכבי בת ים הלכה בעיקר פנימה, לאלכס וינוקור ועידן מהרט, אבל אשקלון השיבה עם נקודות של סטנלי ברנדי ואחיעד בוקרא בצבע.

בהתקפות האחרונות ניסו שחקני בת ים להוריד את ההפרש כששלחו את האורחים לזרוק מהקו, אבל אלה קלעו בהצלחה והבטיחו לאשקלון את הניצחון. בעקבות ההפסד ירדה בת ים למקום העשירי עם מאזן של ניצחון אחד וארבעה הפסדים. קולעי נקודות בולטים בבת ים: סרגי אולשניצקי – 17; אלכס וינוקור – 15; בר ויגודמן – 12; עידן מהרט – 9

רן שמש, מנהל מכבי בת ים, סיכם: "חבל על ההפסד, ואני מקווה שניצחון אחד יכניס אותנו אל מסלול ניצחונות רצופים. יש קבוצה טובה שחסר לה קצת ביטחון. אני מקווה שנשיג אותו כבר במשחק הבא שלנו, מול הפועל לוד".

במחזור השישי ביום ראשון הבא (26 בנובמבר) תצא מכבי בת ים למשחק חוץ קשה מול הפועל לוד, המדורגת במקום ה-11 וגם לה כמו לבת ים מאזן של ארבעה הפסדים וניצחון אחד. בהצלחה!

קפיצה650קופצים650

פורסם על ידי