כדורגל: הפסד דרמטי לנוער בת ים בפנדלים

כדורגל: הפסד דרמטי לנוער בת ים בפנדלים

קבוצת הנוער של מכבי בת ים, המשחקת בליגה הלאומית, הפסידה אתמול במסגרת משחקי גביע המדינה 5-3 בפנדלים לעירוני מודיעין המשחקת בליגה המחוזית.

בת ים עלתה ליתרון 0-1 כבר בדקה ה-19 משער של דללין אמבאו, אבל במחצית השנייה מודיעין הצליחה לאזן את התוצאה. בתום 90 דקות ניגשו הקבוצות להארכה, אך התוצאה נותרה גם אחרי 120 דקות ושתי הקבוצות ניגשו לבעוט פנדלים. אגב, בדקה ה-116 הורחק קאלאב טאדלה מבת ים בכרטיס אדום.

מודיעין כבשה את הפנדל הראשון שלה, ובר חדידה מבת ים השווה ל-1-1. מודיעין כבשה גם בבעיטה השנייה, ואילו סרגיי קוריק מבת ים החמיץ. מודיעין הבקיעה גם בבעיטה השלישית, כאשר מוחמד אל-נקיב מבת ים כבש גם הוא, 3-2 למודיעין. הבעיטה הרביעית של מודיעין הלכה לרשת גם היא, 4-2, אך משה כהן מבת ים כבש והקטין ל-4-3. מודיעין שמרה על אחוזי הצלחה מושלמים גם בבעיטה החמישית, שסיימה את הסיפור מבחינת בת ים, 5-3 למודיעין בסיום.

מכבי בת ים שיחקה בהרכב הבא: אופק מורדו, בר חדידה, דללין אמבאו (מוחמד אל-נקיב), קאלאב טאדלה, איימן אלג'מל (משה כהן), אביב בן יצחק (רפאל טפרה), יהונתן סבג, אלידור עברי, סרגיי קוריק, אפיק ממן (שון נחאיסי), עידו סבאן (שקד סמואלוב).

פורסם על ידי