חברת "ספידו" מאמצת את השחיינית בקי פוזדנר

בקי פוזדנר | צילום: אלבום משפחתי

בקי פוזדנר | צילום: אלבום משפחתי

השחיינית בקי פוזדנר רק בת 13 וכבר זכתה לחסות מחברת "ספידו ישראל". כך יאה לשחיינית צעירה ומבטיחה, שלא מפסיקה לשבור שיאים וגורפת מדליות בתחרויות נחשבות. היא שוחה במסגרת הפועל בת ים וחברה בנבחרת ישראל, ובבריכה היא משאירה מאחור את כל בני גילה.

בתחרות לקביעת קריטריון לנבחרת ישראל הצעירה שנערכה בחודש אפריל, היא שברה שיא ישראלי בן 35 שנה לגילאי 13, ב-800 מטר חופשי, וקבעה שיא ישראלי חדש – 9:16.43. לאחרונה היא השתתפה בתחרות אגן הים התיכון במלטה ממנה שבה עם מדלית זהב, שתי מדליות ארד ושני שיאים ישראלים חדשים. "מאוד משמח כל מה שקורה לי", אמרה היום פוזנדר, "מאוד התרגשתי מקבלת החסות מספידו, זה דבר שמקבלים שחיינים גדולים ומבטיחים, זה מרגיש שמאמינים בי וזה אדיר".

פוזנדר התחילה בשיעורי שחייה כשהייתה ילדה בת שש. בגיל תשע החלה לשחות באופן מסודר בהפועל בת ים, והשאר היסטוריה. "התחרויות מאוד מלחיצות", היא מודה, "אבל אני לא נותנת לזה להשפיע עליי. אני ממוקדת במטרה ורוצה להגיע כמה שיותר גבוה. המטרה שלי היא האולימפיאדה".

בקי על הפודיום באליפות צעירים חורף 2017 | צילום: קטיה רבינוביץ

בקי על הפודיום באליפות צעירים חורף 2017 | צילום: קטיה רבינוביץ

פוזנדר, שעולה לכיתה ח' בבית הספר "רמות", מקיימת תשעה אימונים בשבוע. כל אימון נמשך כשעתיים, ובנוסף להם שלושה אימוני כושר. היא מודה שהרבה זמן לחברים אין לה. "לא כמו שהייתי רוצה, אבל אני לא מעוניינת לוותר על השחייה, אני באמת אוהבת את זה", היא מדגישה, "אני רוצה להודות למאמנים מהפועל בת ים מאיר לויה ושרון אזובל. הם תומכים בי בלי סוף. בלעדיהם זה לא היה קורה".

גם לאביה של בקי, דימה, חשוב להודות לשני המאמנים של בתו. "בקי הייתה ילדה כשרונית, אבל מאיר ושרון פיתחו את זה בה. גם החסות הגיעה בעזרת מאיר, שום ילדה בת 13 לא מקבלת חסות, זה בדרך כלל רק בגיל 15. אנחנו מאוד שמחים, זה מקל כלכלית כי יש הרבה הוצאות. בגדי ים, ציוד ועוד. אנחנו אמנם בתחילת הדרך אבל אני מאמין שבשביל בקי השמיים הם הגבול".

"בקי היא שחיינית מוכשרת שכיף לאמן", מסכמת המאמנת שלה שרון, "היא יודעת לעבוד, מתמידה ומפיקה מגופה את המקסימום בתחרויות ובאימונים. אני צופה לה התקדמות מזהירה".

reli-wide

 

פורסם על ידי