אלופי הספורט של בית הספר "דרכא המר"

אסראס וולאו | צילומים: טיבור ג'אגר

אסראס וולאו | צילומים: טיבור ג'אגר

כבוד ספורטיבי רב לביה"ס "דרכא המר" ולעיר בת ים:  אסראס וולאו, תלמיד כיתה ט' בביה"ס, זכה לאחרונה במקום הראשון באליפות ישראל בהטלת כידון בקטגוריית קדטים לגילאי 16-17. וולאו גבר על יריביו בתחרות הארצית לבתי הספר שנערכה באצטדיון ברמת יוסף. הוא מתאמן זו השנה השנייה בלבד, לאחר שאותר על ידי מוריו לחינוך גופני במסגרת נבחרת האתלטיקה הבית ספרית.

הטלת כידון היא ענף ספורט מקצועי מוכר פחות, בו הספורטאי מטיל כידון – מקל דק וארוך במשקל 700 גרם. הטלתו משלבת כוח פיזי, מיומנויות וטכניקות רבות ובהן כוח מתפרץ על מנת להטיל את הכידון למרחק במהלך ריצה.

חברו לכיתה אינדשאו  לאקו העפיל להישג יוצא דופן, כשקבע קריטריון אולימפי לריצת 2.000 מטר מכשולים, והוא ישתתף באליפות אירופה שתתקיים בקיץ בהונגריה. הקריטריון עומד על 6.27 דקות ואינדשאו רץ בזמן של 6.24.58.דקות.

 

אינדשאו לאקו. בדרך לאירופה

אינדשאו לאקו. בדרך לאירופה

התלמידים השתלמו במהלך השנה במסגרת מועדון הספורט הבית ספרי. נבחרת ביה"ס אף זכתה השנה במקום הראשון בארץ במרוצי שדה. מבית הספר "דרכא" נמסר כי וולאו ואינדשאו התמידו באימוניהם, ועל מנת להגשים את יעדם הם התאמנו בנוסף בשעות אחר הצהריים בשיתוף פעולה עם אגודת מכבי הישגים בראשון לציון. בבית ספר "דרכא המר" מקוים לראות את הספורטאים באליפויות ארציות, בינלאומיות ואפילו באולימפיאדה.

פורסם על ידי