איך עוברים גיבוש יחטיות בהצלחה !

איך עוברים גיבוש יחטיות בהצלחה !

כחלק מחברת הדגל הבלעדית בישראל להכנה לשירות פורץ גבולות ביחידות העלית הצהליות, בחרנו לחשוף אתכם אליהם. nבוגרי אדרנלין כושר קרבי אשר הצליחו להפוך את הקערה על פיה וכנגד כל הסיכויים העפילו אל על וכבשו את הפסגות והמטרות אליהם כיוונו ושאפו.

חשיפה אשר מטרתה הנה אחת, להעניק לכם את הקווים המנחים והרעיון כי כל אחד יכול

בוגר מגלן, צוות אדרנלין כושר קרבי לב השרון

ליחידה העפלתי דרך יחטיות צנחנים, בהגדרתו הגיבוש הקשה ביותר בצה"ל, מועמדים איתנים, גלי פרישה מצומצמים והסתגלות לתנאי קיצון כגון מספרי מקצים לא מבוטלים, זמני מנוחה מתקצרים, חוסר יחס מוחלט מסגל הגיבוש ועוד.

היו אלו סאגות אדרנלין שהעניקו לי את היכולת להתבלט בצורה פיזית ובכך לרכוש את אהדת המגבשים באמצעות ניתוח המתווה שלפניי, נקיטת מהלכים טקטיים והתבוננות ייחודית שהקנו לי את היכולת להתייצב על המקום הראשון תוך שבירת שאר המתגבשים שלצדי והשגת הציון הגבוה ביותר בגיבוש

בוגר דובדבן, צוות אדרנלין כושר קרבי אור עקיבא

התאמנתי לצד הבחור המצוין שכתב מעלי, בעוד הוא הוביל בפן הפיזי אני רכשתי לעצמי כלים פסיכולוגים ומנטליים שכבר במעמד האימונים הוצאתי מהכוח אל הפועל על מנת להכיר איך להשתמש בהם בצורה נכונה ויעילה.

בעוד שהוא פעל מתוך כוחניות אני פעלתי מתוך שכל, איתרתי את נקודות הקיצון בגיבוש אותם למדנו לזהות, היכן יופיעו בתרגיל, איך הדבר ישפיע על המתגבשים, ואיך לנצל אותן לטובתנו כאשר מטרת העל הייתה ליצור שבירה כללית של צוות המועדים שלצדי וכך היה.

בעוד שהוא רכש לעצמו את המקום הראשון, אני כבשתי את המקום השני תוך יצירת חסמים מנטליים, שיקוף של איתנות, יציבות באמצעותם העפלתי ליחידת דובדבן, ובאשר למקום הראשון, הבנתם נכון, התאמנו והתגבשנו יחד, מי ייתן ונזכה גם להילחם יחד.

 

בוגר אגוז, צוות אדרנלין כושר קרבי קיסריה  

בהמשך למועמדים המצוינים שלפני אשר פעלו בשני מישורים,  אני רכשתי לעצמי מישור נוסף, המישור הדינמי ( חברתי ).

אימוני צוות שיגרתים בהם למדנו איך להתנהל בקבוצה ואיך לבנות רעיון או מנגד לנהל אותו, סאגות בהם למדנו את הפעולה בה יש לנקוט  עוד ברגעי הגיבוש הראשונים וכך לרכוש את ההובלה הצוותית בשאר הימים שלפנינו

תרגילים דינמיים בהם הובלתי צוות שלם מתוך הכרה מלאה למטרות התרגיל ( לא בהכרח הצלחה ) וקבלת ניקוד מלא שזיכו אותי לעמוד כיום כחלק מלוחמי המסלול של יחידת אגוז.

קורס הכנה ליחידות עלית

ברוכים הבאים לאדרנלין כושר קרבי, חברת הכשרות ביטחוניות לה קורס הכנה ייעודי להכנהליחידות עלית אותו פיתחו ארבע אגפים ועשרות אנשי מקצוע הפועלים בהם על מנת ליצור מערכת ושיטה חסרת תקדים אשר זכתה עוד משלבי הקמתה ועד היום לאחוזי הצלחה מסחררים ובלתי מבוטלים, אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף.

 

חברה אשר אושרה עי שלושה גופים ממשלתיים ( צהל, משרד הביטחון ומשרד החינוך ) וכיום אחראית על אלפי מלשבים בכל שנה אשר מבקשים לרקום עתיד מזהיר וחסר גבולות. חברה אותה מגדירים בכירי מערכת הביטחון כמפעל ליצור לוחמי עלית את מועמדיה מובילה לתפקידי מפתח ביחידות האמורות, מפקדים, קצינים, רמדים וסגני מפקדי יחידות היא מנת נחלתם.

אם אתם מכירים כי הניצחון דורש הכנה מוקדמת, ההכנה הנכונה, אנחנו כאן למענכם, להגשת מועמדות בצוות הפועל באזור מגוריכם היכנסו לאתר, הזינו פרטים ונציגנו יעלו מולכם עם הסבר מלא ותיאום אימון ניסיון ללא עלות בהקדם.

 

לכניסה לאתר לחצו על הקישור הבא https://adrenalin-israel.co.il

 

פורסם על ידי