מעקות אלומיניום – גם עיצוב וגם בטיחות במוצר אחד

מעקות אלומיניום – גם עיצוב וגם בטיחות במוצר אחד

סביר מאד להניח שאם אתם לא עוסקים בתחום השיפוץ והעיצוב לא תדעו למה מעקות אלומיניום הן המוצר הטוב ביותר עבור עיצוב הבית, או עיצוב בית העסק שלכם. יחד עם זאת, גם אם אתם מתייעצים עם אנשי המקצוע חשוב מאוד להבין מה הופך את המוצר המשלים הזה לעיקרי, ולבורג המרכזי בתהליך השיפוץ שיכול לשנות לכם את החיים ולשפר את איכות החיים לטובה בצורה משמעותית. ואיך תוכלו לבחור אותו בסגנון המתאים לכם.

מעקות אלומיניום – עולם של עיצוב

כל כך הרבה שנים אתם צופים מהצד בעיצוב היוקרתי הזה. מעקה זכוכית למדרגות שמעניק מרחב, אור וגם בטיחות, משולב חומרי גלם איכותיים אחרים המאפשרים לכם ליהנות גם מאיכות וגם מעיצוב קלאסי בקו נקי.

כל כך הרבה שנים עולם העיצוב אימץ את אותן מעקות אלומיניום בין אם בבתי המלון, באולמות כנסים או בכל חברה ובית עסק אחרים המחשיבים עצמם ליוקרתיים ובעלי עיצובים נחשבים. ולא בכדי, מדובר בעיצוב בטיחותי, קל לתחזוק, לניקיון, בעלות שאינה גבוהה מדי ומאפשרים מראה אצילי ומהודר.

מעקות אלומיניום – איך בוחרים?

כמו כל מוצר עיצובי שאתם רוכשים, או כמו כל איש מקצוע שאתם שוכרים מומלץ לבצע סקר שוק איכותי. גם על מחירים, גם על שירות וגם על אנשי המקצוע המבצעים את ההתקנה ולא רק חומרי הגלם של המוצר נחשבים, אלא כל המכלול.

בבחירת אנשי מקצוע מתאימים תוכלו לבחור מעקות אלומיניום בעיצוב עץ, או בעיצובים אחרים בצבעים מגוונים, סגנונות וצורות. היתרון באלומיניום הוא העובדה שקל לעצב איתו, ויש לו תחזוקה מינימלית מה שיאפשר לכם ליהנות ממוצר איכותי ובטיחותי לזמן רב, ולשנים ארוכות.

אם אתם בוחרים במעקות משולבות זכוכית חשוב לבדוק היטב את עיצוב הזכוכית ואת סוג הזכוכית מבחינת התקן. ועל כן, כדאי שתכירו שני סוגים של זכוכית:

  • זכוכית שקופההזכוכית השקופה היא הזכוכית הרגילה ויש בה עופרת, על כן היא תהיה בגוון ירוק בהיר.
  • זכוכית אקסטרה קלירזוהי זכוכית מתאימה לסוגים שונים ומגוונים של מעקות אלומיניום והיא ללא עופרת, על כן שמה. היא תהיה ברורה ושקופה לחלוטין.

אם כבר בחרתם את הזכוכית, את העיצוב ואת הסגנון זה הזמן לדבר על גובה המעקה. על פי תקני בניה חייבת בתקן גובה של 105 ס"מ ועד ל 110 ס"מ.

אם ההתקנה נעשית בבתים בהם יש ילדים מבצעים הגבהה נוספת בשל החשש מנפילות ובטיחות הילדים ובכלל הדיירים ובעלי החיים בבית. כאשר הביטחון הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לתת את הדגש עליו, חברה מקצועית וברמה גבוהה תדאג לכך בראש ובראשונה.

זה הזמן לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר שגם ידאגו לבטיחות שלכם וגם יסייעו לכם לרכוש מוצר עיצובי, איכותי, בדיוק בהתאמה האישית לה אתם זקוקים. כי כשמדובר בעיצוב, אין סגנון אחד. אלא התאמה אישית לשביעות רצונכם.

אופק מערכות אלומיניום, מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות מעניק ליווי מקצועי, אדיב ואישי על ידי יועצים מומחים בתחום מהרגע שתקבלו החלטה, ועד לסיום העבודה והגימור. החברה מובילה בתחומה, ובעלת אחריות מלאה מן השורה הראשונה.

פורסם על ידי