מה אני צריך לדעת על ריבית למשכנתא?

מה אני צריך לדעת על ריבית למשכנתא?

ידע הוא כוח וככל שאנו יודעים יותר כך נצליח יותר בחיים. זה נכון בעבודה, זה נכון בזוגיות וזה נכון בגידול הילדים. ואתם יודעים מה? זה נכון גם כאשר אנו באים לקחת משכנתא. משכנתא היא עסקה ענקית היכולה להגיע למיליוני שקלים וזה אומר כי ככל שנדע עליה יותר כך נחסוך יותר כסף.

אולי הרכיב החשוב ביותר במשכנתא זה ריבית למשכנתא, כאשר ריבית גבוהה במשכנתא יכולה לעלות לנו עשרות ומאות אלפי שקלים. אנו חייבים לדעת על הריבית מהי, האם היא צמודה לריבית הפריים, האם היא צמודה למדד ועוד דברים רבים. כך נבין עם מי יש לנו עסק ונדע כמה אנו נשלם על המשכנתא גם כאשר הריבית במשק עולה וזה יעזור לנו לתכנן את המשכנתא שלנו ולהחזיר אותה ללא בעיות או קשיים.

האם כדאי לי לגשת להגרלה של מחיר למשתכן?

אי אפשר לדבר כיום על ריבית למשכנתא לזוגות צעירים מבלי לשאול האם כדאי לנו לגשת אל תוכנית מחיר למשתכן וכך לקבל ריביות למשכנתא יותר טובות. אם כן עליכם לדעת קודם כל כי יש מאות אלפי ישראלים המנסים להתקבל אל התוכנית שלמחיר למשתכן ולכן כלל לא בטוח שתזכו בהגרלה.

עם זאת, יש לציין כי יש הנחות יפות על מחיר הדירות במחיר למשתכן ולכן זה משתלם לגשת להגרלה. זכרו כי פעמים רבות עובר זמן רב עד שהפרויקט נגמר וזה גם משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון אם אתם ניגשים לתוכנית ואם אתם רוצים לקנות דירה בתוכנית זו.

מדוע כדאי לי לפנות אל יועץ משכנתאות אשר יסביר לי על ריבית למשכנתא?

עליכם להבין כי הנושא של ריבית למשכנתא ובכלל של משכנתא הוא מאוד מסובך. יש המון דברים שיש לדעת כל ריביות למשכנתא וזה אומר שאדם מן הישוב יתקשה להבין את כל הנושא הזה של משכנתא.

אז מה עושים? אם כן אנו ממליצים לכם לפנות אל יועץ משכנתאות אשר ייעץ לכם איזה משכנתא לקחת ואיזה ריבית לקחת. עליכם להבין כי היועץ יכול לחסוך לכם עשרות ומאות אלפי שקלים על המשכנתא שלכם ולכן פניה אליו היא אחד הצעדים החכמים ביותר שאתם יכולים לעשות. אין עוד דבר משתלם כמו פניה אל יועץ משכנתא כל עוד כמובן היועץ הוא מומחה אמיתי ומקצוען אמיתי.

מדוע כדאי לי לבצע סקר שוק בבנקים השונים לגבי המשכנתא?

כאשר אתם באים לברר פרטים על ריבית למשכנתא אתם צריכים לפנות אל כמה שיותר בנקים בכדי לקבל את הריבית למשכנתא הטובה ביותר שיש. ברגע שאתם פונים אל מספר בנקים ומספרים לבנקים על זה אתם תקבלו הנחות מאוד גבוהות וזה שווה המון. כמובן שאם אתם פונים אל יועץ הוא יסייע לכם במיקוח ובמשא מתן וזו עוד סיבה מדוע כדאי לפנות אל יועץ משכנתאות.

פורסם על ידי