דלת אסם מחיר, התקנה, דגמים ועוד

דלת אסם מחיר, התקנה, דגמים ועוד

דלתות הן אחד מהאלמנטים החשובים והמשמעותיים ביותר בכל בית, ולכן, אם גם אתם מעצבים את בית החלומות שלכם, אין ספק שאתם כבר מבינים בכל סוגי העיצובים והדגמים – וכתוצאה מכך, צמד המילים "דלת אסם" כנראה אינו זר לכם. למעשה, מדובר בטרנד שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, ועולם העיצוב כולו משתוקק להניח את ידיו על הדלתות הנחשקות האלה, שנחטפות במהירות. אבל, מה היא בעצם דלת אסם? איך היא נראית, לאיזה חדרים היא מתאימה, וכמה היא עולה? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלגן. כאן תוכלו למצוא את כל התשובות בנוגע לדלתות אסם, כמה הן עולות, איזה סוגים קיימים, ועוד.

 

דלת אסם – מה זה בעצם?

אם, כאשר אתם נתקלים בצמד המילים "דלת אסם", גם אתם מדמיינים דלת גדולה ואדומה של אסם המכיל פרות ועיזים – דעו שאתם לא לבד. אנשים רבים אשר לא מתמצאים בעיצוב פנים או באדריכלות לא מכירים את המונח, ואפילו מופתעים לגלות שזו אינה המשמעות של דלת אסם.

למעשה, דלת אסם היא דלת הזזה, אשר מורכבת על צירים (בדרך כלל צירי ברזל). ברוב המקרים, הדלת תהיה עשויה מעץ בעל מראה כפרי או מיושן, וצירי הברזל יהיו בעלי גוונים כהים ודרמטיים (שחורים, נחושתיים או אפילו זהובים), מה שמעניק לדלתות אלו את המראה הכפרי, כאילו הן הועתקו מאסם או חווה – ומכאן שמן, דלתות אסם.

תוכלו למצוא דלתות אסם בשלל חדרים: הן פופולריות בעיקר בחדרי כביסה או מרפסות שירות, אך גם בתור דלתות לארונות פנים, חדרי שינה, שירותים ומקלחות, ועוד.

 

דלת אסם מחיר

אז השתכנעתם על ידי המראה הכפרי והנחשק של דלת אסם, ועכשיו אתם שואלים את עצמכם – כמה בדיוק יעלה להרכיב דלת שכזו בבית שלכם? ובכן, התשובה לכך תלויה בכמה וכמה גורמים: האם אתם מעדיפים לבחור מאחד הדגמים הקיימים בשוק, או שאתם מעוניינים בדלת בהתאמה אישית, שתעוצב במיוחד בשבילכם? האם אתם חושקים בדלת מעץ אלון מלא, או שאתם מוכנים לבחור גם בעץ פחות איכותי? האם הצבע והגימור של הדלת חייבים להיות בדיוק בגוון ובברק שאתם רוצים, או שאתם יכולים להסתפק בדלת אסם מתוך הקטלוג? התשובה על כל אחת מהשאלות הללו, תעזור לכם לקבוע האם אתם תשלמו את מחיר המחירון על הדלת ועל התקנתה, או שעליכם להיערך להוצאה מעט גדולה יותר מהמחיר הממוצע בשוק.

טיפ קטן מאיתנו: כאשר אתם מזמינים את דלת האסם שלכם – לא משנה באיזה דגם, צבע, גודל או סוג עץ אתם בוחרים – ודאו שהמחיר שהוסכם כולל גם את עלות התקנת הדלת. דלת אסם יכולה להיות מסובכת להתקנה, ולכן מומלץ שיבצע את התקנתה איש מקצוע אשר מבין ומתמחה בתחום.

פורסם על ידי