דלתות חוץ וריאציה – עיצוב בהתאמה אישית

דלתות חוץ וריאציה – עיצוב בהתאמה אישית

טכניקת הייצור של דלתות חוץ וריאציה

טכניקת הייצור של דלתות חוץ וריאציה מבוססת על תהליך איטי ויסודי, החל משלב התכנון הקפדני, דרך שימוש במתודות ייצור חדשניות, שיטת צביעה העושה שימוש באקדח אלקטרוסטטי תוך התזת הצבע בחלקיקי אבקה. חלקיקי האבקה נצמדים לדלת וכך נוצר פיזור אחיד של הצבע. חלקי מתכת עוברים תהליכי גילוון, ציפוי וצביעה. טכניקות הייצור של דלתות חוץ וריאציה מאפשרות לדלת לשמור על עמידות גבוהה לאורך זמן נוכח השינויים הרבים בטמפרטורות וכן לאורך שנים ארוכות של שימוש.

נעילה – יצירת ביטחון מקסימלי בדלתות חוץ וריאציה

על מנת להעניק לדיירי הבית את הביטחון המקסימלי, מערכות הנעילה בהן נעשה שימוש הן מערכות נעילה של מולטילוק. זהו מנגנון נעילה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המבוסס גם הוא על טכניקות אבטחה מתקדמות המוכיחות את עצמן עשורים רבים.

שילוב חומרים נוספים

על מנת להפוך את דלתות החוץ וריאציה שבביתכם ליצירת אמנות – אין די בשימוש בחומרי גלם בסיסיים בלבד. לשם כך, יחד עם המעצבים תוכלו לבחור לעצמכם שילובים של חומרי גלם נוספים, לרבות זכוכית ועץ, מתכות שונות ועוד. שילוב זכוכית בדלתות חוץ וריאציה, לדוגמה, מאפשר כניסת אור שמש לתוך הבית ושילוב תאורה טבעית רכה. שילוב עץ מקנה לבית תחושת חמימות ואינטימיות.

השילוב המושלם

בבחירת דלתות חוץ וריאציה מבטיחים את השילוב האולטימטיבי בין רמת בידוד גבוהה, חוזק מקסימלי וכן אסתטיקה המוקפדת עד לפרטים הקטנים בכל דלת ודלת. באופן זה, דלתות החוץ של וריאציה מבוססות גם על נראות ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח, אבל לא פחות חשוב מכך, גם על איכות וחוזק בכל אחד משלבי התכנון והביצוע. באופן זה, התוצאה הינה דלתות חוץ איכותיות, בעלות בידוד ברמה גבוהה וכן התאמה אישית של עיצוב על פי צרכי לקוח.

תהליך אישי

בתהליך העיצוב של דלתות חוץ וריאציה , כל לקוח מקבל יחס אישי. למעשה, תהליך העיצוב בדלתות וריאציה הוא הרבה יותר מאשר תהליך לייצור דלת. הלכה למעשה, מדובר בתהליך אישי של עיצוב משותף יחד עם הלקוח. המעצבים של דלתות חוץ וריאציה עובדים בשיתוף פעולה עם הלקוחות ומייצרים חוויה משותפת של הגשמת חלומות. כל לקוח הינו עולם ומלואו וככזה – הדלת שתעוצב לביתו היא דלת בעלת מאפיינים ייחודיים.

מסיבות אלו, דלתות החוץ של וריאציה אינן דומות אלו לאלו וכל דלת הינה בעלת מאפיינים ייחודיים משלה, בכל אחת הושקעה תשומת לב מרבית וסבלנות אין קץ בתהליך הייצור. התוצאה הסופית היא דלת חוץ מעוצבת ויוקרתית שעוצבה על פי החזון של הלקוח. זאת, בלי להתפשר על האיכות הגבוהה ביותר בסטנדרטים של ייצור דלתות, תוך הקפדה על עמידה בתקציב שהוגדר מראש ומותאם לצרכים הייחודיים של כל אדם ואדם.

 

 

פורסם על ידי