כל הדרכים להגדיל את המכירות של העסק שלכם

כל הדרכים להגדיל את המכירות של העסק שלכם

רוצים להגדיל את המכירות בעסק ולא יודעים איך להתחיל? בשורות הבאות תכירו מגוון רחב של דרכים להגדלת המכירות, בצורה יעילה במיוחד. אלה שבעה כללי הזהב לשיפור ההכנסות.

1.    שיפור הקידום האורגני

כל עסק יכול למכור יותר, בעזרת אתר איכותי, שגם מקודם בצורה טובה. דרך נהדרת להגדלת מכירות מתבססת על שיפור הקידום האורגני. מדובר באוסף של פעולות שיקנו לאתר העסקי שלכם מקום משופר מגוגל. לדוגמא, הכניסו לאתר תכנים עם מילות מפתח וביטויים שגוגל תקשר עם העסק שלכם.

2.    שיפור המיתוג עסקי

מחקרים מראים כי עסקים ממותגים מוכרים יותר. הלקוחות מרגישים חיבור חזק לעסק ממותג ואפילו מוכנים לשלם יוצר על מוצרים ממותגים. שיפור המיתוג יכול להיעשות למשל על ידי עיצוב לוגו מיוחד, הפקת מוצרי פרסום עם המיתוג העסקי, הטמעת המיתוג באתר העסק וברשת החברתית, בכרטיסי ביקור ועוד.

3.    פעילות ברשתות חברתיות

כדאי להשקיע קצת זמן בפעילות ברשתות החברתיות. אנו מדברים הן על פעילות בדף עסקי משלכם והן על פעילות בקבוצות רלוונטיות. דף עסקי עם פוסטים מעניינים, איכותיים ואפילו משעשעים, יוצרים מעורבות של לקוחות. אם אתם מומחים בתחום מסוים, השתתפו בקבוצות שיאפשרו לאנשים רבים להכיר אתכם. הרבה לייקים וגם שיתופים ברשת יקנו לכם הרבה פרסום ושיפור עצום בהכנסות.

4.    פרסמו תועלות ויתרונות

המוצרים או השירותים שלכם נועדו להכניס לכם כסף, אבל יש להם תכלית נוספת. בל נשכח כי המוצרים או השירותים שלכם נועדו להעניק תועלות שונות, לאנשים שונים. חשבו במה המוצרים שלכם מועילים ללקוחות ופרסמו את היתרונות והתועלות הללו. ברגע שאנשים יבינו יותר על התועלות הללו, תצליחו למכור יותר.

5.    הפיצו המלצות מלקוחות שמעריכים אתכם

איכות ואמינות חשובים ללקוחות. דרך מאוד טובה להעביר הלאה את האמינות, היכולת, המקצועיות או הערך המוסף שלכם, היא להציג המלצות של לקוחות. את ההמלצות הללו אפשר להעביר דרך אתר עסקי, באמצעות פייסבוק, גוגל ורשתות ופלטפורמות נוספות. ברגע שלקוחות ממליצים עליכם באופן אותנטי, תמכרו יותר.

6.    שדרוג מיומנות המכירה

אם אתם או צוות המכירות שלכם מוכרים על ידי פגישות או בטלפון, אפשר לחתור לשדרוג אומנות המכירה. ניתן להזמין הרצאות של מדריכים שהם "תותחי מכירות" או מומחי שיווק מיומנים. כמו כל מקצוע, גם למכור זה תפקיד שאפשר לשפר אותו בזכות הדרכה וניסיון ותשומת לב. כמו כן, אפשר לתגמל את העובדים המצטיינים עבור הביצועים וכך – לעודד מצוינות.

7.    שירות עם חיוך

אנשים אוהבים לקבל יחס והלקוחות רוצים לקבל חווית קניה איכותית ונעימה. עשו הכל כדי שחווית הקניה תהיה טובה מאוד. בכל שיחה עם לקוחות, תנו להם הרגשה שהם חשובים לכם. אל תהססו לחייך. אפילו בשיחות טלפון או בצ'ט מקוון, גישה חיובית וחיוך באים לידי ביטוי.

 

קרדיט לתמונה: Canva

פורסם על ידי