את כולם הכניסו הביתה – אבל הם נשארו בחוץ!

את כולם הכניסו הביתה – אבל הם נשארו בחוץ!

עמותת תנו לחיות לחיות קוראת לכם לעזור לבעלי החיים שזקוקים לנו יותר מתמיד!

אל מוקד החילוץ וההצלה של עמותת תנו לחיות לחיות מגיעות בימים האחרונים מאות פניות על חתולים רעבים. בעקבות הקורונה מאות מסעדות ובתי מלון נסגרו וחתולים שחיו מהאוכל במקום- נותרו ללא מקור מזון!

ישנם גם מאכילים שנמצאים כעת בבידוד ולא יכולים לעשות את סיבוב ההאכלה הקבוע שלהם והחתולים בחוץ משלמים את המחיר. אנחנו פונים אליכם בימים קשים אלה לפקוח עיניים ולעזור להם לשרוד את החודשים הקרובים. הימים הופכים חמים ובלי קערת מים ומזון הם לא ישרדו ואנחנו צופים כי אלפי חתולים ימותו מרעב!

בעיריית רמת גן ובמועצה האזורית תמר, הווטרינרים הרשותיים הרימו את הכפפה ופקחים מחלקים אוכל בפינות האכלה ליד בתי מלון ומסעדות סגורות. אנחנו פונים לכל ראשי הערים ומבקשים לזכור שגם החתולים הם חלק בלתי נפרד מתושבי העיר שזקוקים לעזרה בימים אלו.

לצערנו המשבר לא פוסח גם על הכלבים. למרות שעל פי התקנות מותר לצאת לטיול עם כלב ולמרות שעל פי נתוני ארגון הבריאות העולמי WHO וארגון הגג העולמי – הווטרינרי Wsava חיות מחמד אינן בקבוצת סיכון ואינן מהוות סיכון – כלבים עדיין ננטשים.

בעלי חיים לא נדבקים ואינם מדבקים, ולכן אין מניעה להיות בסביבתם גם בעת בידוד. דווקא עכשיו כשצריך לשמור על ריחוק ולהישאר כמה שיותר בבית – אין דבר יותר נפלא מלאמץ כלב הביתה! עשרות מחקרים מראים כמה כלבים וחתולים בבית עוזרים להירגע, הם מורידים את רמת לחץ הדם, הם מחזקים את המערכת החיסונית, הם מלמדים את הילדים שלנו על אחריות, אהבה וסבלנות.

בבית המחסה של העמותה נמצאים למעלה מ-200 כלבים וחתולים. חלקם נמצאים בבידוד בכלוב כבר 8 שנים. אנחנו פתוחים כרגיל. בהתאם לתקנות. בואו לאמץ!

בוויז: תנו לחיות לחיות כפר רות טלפון : 3703* שלוחה 3 

פתוחים בימים: א-ה 09:00-17:00  |  שישי וערבי חג 09:00-14:00  |  שבת וחגים 9:00-17:00.

*אימוץ ייעשה בנוכחות כל בני הבית

את הכלבים והחתולים שמחכים בעמותה ניתן לראות באתר: https://www.letlive.org.il/?post_type=pet&pet-cat=pc-dog

בעמוד הפייסבוק של העמותה https://www.facebook.com/LetLive.Israel

ובאינסטגרם https://www.instagram.com/lettheanimalslive/

פורסם על ידי