טיול לשבת: מעיין עין תינה

צילומים: איציק טהורי

צילומים: איציק טהורי

מאת: איציק טהורי, מנכ"ל קבוצת טיולים ואתגרים

"חום יולי אוגוסט אז היה כבד מאוד", שר שלמה ארצי, ואכן כמו אז גם היום, החום בחודש אוגוסט כבד מנשוא, הלחות שבאוויר בוודאי לא מוסיפה לנו הרבה בריאות, אבל הרבה זיעה. לאחר שבוע של עבודה, פשוט בא להשתרע על הספה ולהתמזג עם המזגן. זו אפשרות אחת שבוודאי רבים עושים כך, אבל יש גם את האפשרות השנייה – הטובה גם לגוף וגם לנשמה: לצאת אל הטבע, לטיול, להשתחרר מהבית, מהמחשבות, מטרדות היום יום. וגם הפעם אציע לכם טיול מים רטוב וקריר.

הטיול לשבת הזו לוקח אותנו למעיין יפה, מוצל, עם בריכה לקטנים וגם מסלול הליכה בתוך המים: עין תינה. המעיין השופע נובע במהלך כל השנה ונמצא בכביש בין גדות לגונן. במקום ישנו שלט גדול המראה את הכיוון כך שאי אפשר לפספס את הפנייה למעיין הנהדר.

אז איך מגיעים? נוסעים על כביש 90 ובצומת מחניים פונים מזרחה (ימינה לבאים מדרום) לכביש 91, ולא רחוק משם שמאלה (צפונה) לכביש 918, כביש גונן-גדות. בקילומטר ה-21 ישנו חניון בצד הכביש בו מתחיל המסלול. בסיום המסלול תוכלו לנסוע מספר קילומטרים לרפטינג כייפי ורטוב, הילדים בוודאי ייהנו וזו בהחלט חוויה לכל המשפחה.

ציוד מומלץ:

3 ליטר מים לאדם

כיסוי ראש

נעלי הליכה נוחות (שימו לב, ישנה הליכה במים)

קרם הגנה

מצלמה. אני קורא לכם לשתף אותנו בתמונות שצילמתם (אפשר לשלוח לדף הפייסבוק שלנו). התמונה היפה ביותר תזכה את בעליה בטיול חינמי בארץ  עם חברת טיולים ואתגרים!

מגבת

מחצלת

משהו לנשנש

לשאלות: 054-2233888 (איציק)

לטיולים נוספים בארץ ובעולם בקרו באתר הבית שלנו : www.tiyoolim.com

מעיין.jpg650

פורסם על ידי