אוהל הצללה – לאירוע נעים ובאווירה טובה

אוהל הצללה – לאירוע נעים ובאווירה טובה

זה לא סוד, הפקת אירוע זה לא דבר קל. אך אם אתם מגייסים סבלנות, כוחות או את אנשי המקצוע הנכונים תוכלו לעשות זאת בקלות. האתגר בהפקה של אירוע לרוב מתמקד בסוג האוכל, הסגנון, המוזיקה וכמובן האטרקציות ומיקום האירוע. בשנים האחרונות אירועים רבים מתקיימים בטבע מה שהופך אותם לייחודיים מאד. אך מעבר לכך, אלו גם מצריכים אוהל הצללה על מנת לשמור על מזג אוויר נעים ומתאים ולכן חשוב לשים לב לסגנון אוהל ההצללה וכך שיהיה מותאם באופן מושלם לאירוע, לסגנון ולכמות האנשים.

כל מה שצריך לדעת על אוהל הצללה איכותי

שימו לרגע בצד את סוג האירוע. זה לא באמת חשוב אם זוהי בריתה, ברית, חתונה או בר או בת מצווה. מדובר באירוע פרטי שלכם שאתם מעוניינים להפוך אותו להכי מיוחד שיש, זוהי זכותכם הטבעית והמלאה. ועל כן, הפקת האירוע יכולה להתקיים או על ידי חברת הפקה ייעודית ששכרתם בדיוק לצורך המשימה הזאת. או על ידכם באופן עצמאי.

אם אתם בוחרים להפיק את האירוע לבד אתם בטח יודעים שמדובר בצעד מאד מורכב בעל הרבה פרמטרים ואלמנטים. יחד עם זאת, אם תהיו סבלניים מספיק תוכלו להגיע לאירוע ברמה גבוהה גם בהפקה עצמאית.

אם אתם שוכרים חברת הפקה, במקרה זה כל שעליכם לעשות הוא להגיע לאישור הסופי ובאמת להבין האם אתם מאשרים את אנשי המקצוע, הספקים, או את אותו אוהל הצללה מיוחל עליו אתם חולמים שיהפוך את הטמפרטורה האידיאלית באירוע שלכם.

כאשר אתם משלבים הצללה לאירועים אתם למעשה משלבים אלמנט איכותי באירוע שיכול להפוך אותו מאירוע סתמי בטבע לאירוע איכותי שכולם ידברו עליו גם שנים אחרי כן. ובקלות תוכלו לשנות לאווירה פסטורלית, נעימה, ובשליטה מלאה על הטמפרטורה.

 

אוהל הצללה – 3 פרמטרים מרכזיים לאירוע מושלם

כשאתם בוחרים אוהל הצללה חשוב לתת את הדגש לשלושה פרמטרים מרכזיים שיכולים לקבוע את טיב ואיכות האירוע שלכם:

  • כמות מוזמנים

כמות המוזמנים היא זו שתקבע האם האוהל שאתם בוחרים הוא אוהל גדול, או אוהל קטן יותר. אם האוהל הוא גדול יותר מכמות המוזמנים הוא עלול לא לווסת את הטמפרטורה ברמה מיטבית. אם האוהל הוא קטן מדי הוא עלול לגרום לתחושת צפיפות ומחנק. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בהתאם לכך.

  • סגנון האירוע

התאמת סגנון האירוע לאוהל הצללה היא איכותית מאד גם ברמה האסתטית בה אתם יכולים להתאים את העיצוב, וגם ברמה הפונקציונלית בה האטרקציות תוכלנה להיות חלק עיקרי בתוך אוהל הצללה במהלך האירוע ולא להידחק לצד.

  • תקציב

לתקציב יש תפקיד משמעותי וחשוב בכל פרמטר וכל סיטואציה, גם בהפקת אירוע מן הסתם. ולכן כאשר אתם מקצים תקציב עבור אוהל הצללה קחו בחשבון שזה צריך להתאים לכם לצרכים ברמה האישית החל מעונת האירוע, כמות האנשים, חומרי הגלם האיכותיים ועוד.

במבוק הפקות אירועים נולדה בשנת 2010 ושמה לעצמה במטרה הענקת מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה. אנו נותנים דגש מתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון ומעניקה שירות מכל הלב גם בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים נרחבים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית. אנו מומחים בהקמת הצללה לאירועים איכותית, בבניית אוהלים, הקמת פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים והפיכתם לאירוע מיוחד.

קרדיט תמונה: bambuk-events.co.il

 

פורסם על ידי