תושבי הרב הרצוג 32: הצילו, יש לנו חולדות בבניין

הבניין ברח' הרב הרצוג 32 | צילום טלי בנדו לאופר

הבניין ברח' הרב הרצוג 32 | צילום טלי בנדו לאופר

תושבים ברחוב הרב הרצוג 32 מתלוננים על נוכחות חולדות בסביבת מגוריהם ואף בתוך בניינם ודירותיהם. לטענתם, החולדות הופיעו לאחר שהחל שיפוץ הבניין במסגרת תמ"א 38 באוגוסט 2016.

אייל וג'ני לוזון מתגוררים בקומה הראשונה עם שני ילדיהם (5, 10 חודשים), כשג'ני בחודש החמישי להריונה."מאז שהתחילו עם התמ"א יש המון חולדות ברחוב ובתוך הבניין", מספר אייל, "כל הזמן שומעים את הקולות שלהן. בלילה רואים אותן רצות ברחוב בחבורות גדולות, זה פשוט מפחיד".

לפני כשבועיים, הם מספרים, גילו חולדה בתוך ביתם. "בלילה שמענו רעשים מהמטבח. הלכתי לבדוק מה פשר הרעש, ואז ראיתי חולדה בתוך שקית הזבל. ניסיתי לתפוס אותה אבל היא ברחה. אשתי מאוד נבהלה, יש לנו ילדים קטנים ופחדנו מנשיכות. בשעה 2:00 בלילה ארזנו את עצמנו והלכנו לישון אצל חמותי". מאז אשתו וילדיו לא שבו אל הדירה, ורוב השבוע אייל ישן בה לבדו.

"מטריד אותי שאולי החולדה עדיין בבית, אבל רווח לי שהילדים לא פה, זו חיה שמתפלשת בזבל ובביוב", אומר אייל, "המצב הזה משפיע לי על החיים, אני רוצה את החיים שלי בחזרה. פנינו לעירייה לא פעם ולא פעמיים בנושא ואמרו לנו שזה מטופל, אבל גם אם זה מטופל לא רואים את זה בשטח".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "במקום בוצעה הדברה לפני כשבוע ותתבצע בימים הקרובים הדברה נוספת למיגור המזיקים".

תמונת המחשה

תמונת המחשה

 

פורסם על ידי