העירייה: בקרוב נתקין נדנדות חדשות בגן אשכול

איפה נעלמו הנדנדות? | צילומים טלי בנדו לאופר

איפה נעלמו הנדנדות? | צילומים טלי בנדו לאופר

תושבים הגרים בסמיכות לגן הציבורי "לוי אשכול" ברחוב בר אילן טוענים כי עיריית בת ים מזניחה את המקום. "גן אשכול חייב טיפול מסיבי", טוען טל סמט, תושב רחוב בר אילן, "בעבר התרענו על נדנדות שבורות והשבוע פשוט באו והורידו את מה שנשבר, אך לא התקינו נדנדות חדשות. ביקשנו הצללה כי מאוד חם בגינה, בקיץ אי אפשר להיות לשם. אני פניתי כבר לפני ארבעה חודשים למוקד העירוני, אני גם יודע ששכנים וחברים פנו לגבי הכשלים הללו, אך העירייה לא מטפלת".

סמט מציין כי בחודש מרץ פנה גם אל ראש העיר יוסי בכר באמצעות הפייסבוק. "כתבתי על מצב המתקנים הירוד, הנדנדות השבורות והצורך הגדול בהצללה. הוא ענה שהתלונה שלי הועברה לבדיקה. השארתי מספר טלפון, אבל לא חזרו אלי".

עוד אומר סמט כי נדרשת נוכחות פקחים בגן. "אני יודע שבני נוער מגיעים לכאן בלילות, אולי הם אלו ששוברים את המתקנים, לכן צריך אכיפה. יש לי ילדה בת ארבע שמאוד אוהבת את הגן הזה, הרבה ילדים אוהבים אותו, אבל הגן לא מטופל. צריך שכל המתקנים יהיו במצב שמיש ושיהיה נעים להיות בו. בקיץ יש כאן תמיד ברחשים, יתושים ומיני מעופפים, העירייה חייבת לרסס. אנחנו יורדים לגינה עם בגדים ארוכים. בעבר כתבתי לראש העיר שיגיע לגן ויראה בעצמו אבל זה לא קרה. זה מאוד מאכזב אותי שאין שום טיפול".

מגלשה רותחת בשמש הקופחת

מגלשה רותחת בשמש הקופחת

בהגיענו לצלם את הגן, פונות אלינו שתי אמהות שמבלות במקום עם ילדיהן. "אני כבר שלחתי לעירייה תמונות של נדנדות שבורות, התקשרתי למוקד, אפילו לפני שעה שלחתי, אבל שום דבר לא קורה", אומרת לריסה, "אין שום מענה. זו חוצפה".

אל השיחה מצטרפת חברתה אליזבת': "אנחנו מגיעות באופן יומיומי לגינה, אבל לא נעים לשהות כאן בלי נדנדות ובלי צל. זה נראה שבעירייה שכחו שיש פה גינה. אני ראיתי גנים אחרים בבת ים והם נראים יותר טוב. ביולי יהיה פה חם מאוד וקשה בלי צל, גם בשעות אחר הצהריים".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "תודה שהסבתם את תשומת ליבנו, בקרוב יותקנו במקום נדנדות חדשות וכן יבוצע ריסוס. סוגיית ההצללה תיבחן".

הנדנדה החסרה

הנדנדה החסרה

פורסם על ידי