תושבים ברח' אלי כהן: העירייה מזניחה את הגינה הציבורית שלנו

גינה בלי משחקים לילדים

גינה בלי משחקים לילדים

תושבים הגרים בסמיכות אל מתחם הגינה ציבורית ברחוב אלי כהן, סמוך לבניינים 2-22, טוענים כי עיריית בת ים מזניחה את המקום. "אנחנו כל הזמן קוראים על שיפור בגינות, שדרוגים, מתקנים לילדים, ופה לא קורה שום דבר. התושבים באזור רק חולמים שיקרה כאן משהו", אמרה מאריאנה סבשינסקי (30) אם לשניים.

לדברי סבשינסקי, בגינה הציבורית באלי כהן 20 היו בעבר מתקנים לילדים ושולחנות פיקניק שנעלמו מהמקום. "יש לי שני ילדים קטנים ויש לי גינה מתחת לבית, אבל אין להם מה לעשות בה, אין במה לשחק. יש כאן מגרש חול מטונף שהפך לבית שימוש לחיות. האזור מטונף ומוזנח, דרוש כאן טיפול רציני".

סבשינסקי טוענת עוד, כי ושכניה פנו לא אחת לעיריית בת ים בעניין, אך דבר לא השתנה. "כבר לפני שנתיים התכתבתי עם נציג מהעירייה בפייסבוק, והוא כתב לי שהם אוטוטו משפצים אותה, אבל הנה עברו להן שנתיים ושום דבר לא קרה. זו גינה שהחלון שלנו פונה אליה והיא ממש דוחה, אין מילה אחרת, אנשים עושים בה מנגלים ומשאירים זבל, כל הזמן מסריח כאן".

"התקשרנו למוקד לבקש שיבואו לגינה ויראו כמה היא צריכה שיפוץ, אבל בינתיים לא נעשה פה משהו", אומר דוד, תושב המתגורר סמוך לגינה, "לא כל כך נעים לשבת בה ולא נעים להביא אליה את הנכדים וחבל, יש בה פוטנציאל שהתושבים מסביב לא נהנים ממנו".

סבשינסקי מסכמת: "אני גרה פה 24 שנה ויודעת שמעל 15 שנה לא נעשה בגינה הזו שום טיפול או שדרוג וחבל. חשוב לי כאמא שתהיה גינה נחמדה ליד הבית, בייחוד כשיש כזאת תנופה של שיפוץ גינות בעיר. גם לנו מגיע".

תגובת העירייה טרם נמסרה.

גינה650

פורסם על ידי