שנה 12 ברציפות: 5 כוכבי יופי לעיר בת ים

צילומים: דוברות העירייה

צילומים: דוברות העירייה

בפעם ה-12 ברציפות, חמישה כוכבי יופי יוענקו לעיר בת ים במסגרת תחרות "קריה יפה ומקיימת" שעורכת המועצה לישראל יפה בחסות משרד הפנים. אתמול (ראשון, 26 בנובמבר) הודיעה המועצה לישראל יפה לראש עיריית בת ים יוסי בכר על קבלת חמשת כוכבי היופי. צוות השיפוט ציין לשבח את הפעילות המושקעת על ידי העירייה בטיפוח חזותה של העיר לרווחת תושביה.

מעיריית בת ים נמסר כי ועדת השיפוט של התחרות, שערכה סיור בבת ים בחודש אוגוסט האחרון, התפעלה מהפרויקטים הסביבתיים שבוצעו במהלך השנה האחרונה בעיר והעניקה לה את הציון הגבוה ביותר שמוענק במסגרת התחרות השנתית. בין הנושאים שנבחנו על ידי ועדת השיפוט: חידוש ושדרוג המרחב הציבורי, טיפוח הגינות הציבוריות, החלפת גופי התאורה לתאורת לד חדשנית, הנגשת העיר והמרחב הציבורי לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, מעורבות חברתית ופרויקטים של התנדבות, הסמכת בתי ספר וגנים כירוקים ועוד.

"אין ספק שיש לנו עיר מדהימה שראויה לאות ההצטיינות הזאת", מסר בכר, "בת ים ממשיכה למצב את עצמה כאחת הערים המובילות את ההתחדשות בכל תחומי החיים ומציעה סביבת חיים איכותית, נעימה ומטופחת לכל תושביה. העשייה הזאת תימשך ביתר שאת, וכל רחוב ופינה בעיר יעברו את תהליכי ההתחדשות והשדרוג".

כיכר הרב לוי-רזיאל

כיכר הרב לוי-רזיאל

פורסם על ידי