ראשון בערב: שתי תאונות דרכים קשות בבת ים

זירת התאונה בעצמאות | צילום: דוברות מד"א

זירת התאונה בעצמאות | צילום: דוברות מד"א

שתי תאונות קשות הערב בבת ים (ראשון, 12 בנובמבר): בשעה 20:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופניים שנפגע על ידי רכב פרטי ברחוב כצנלסון בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע, כבן 48, טיפול רפואי בשטח. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון במצב בינוני עם חבלת ראש.

15 דקות מאוחר יותר התקבל דיווח במוקד איילון על תאונת דרכים קשה ברחוב העצמאות. כונן מד"א הצלה דרום יוסי צמח, ששהה בסמיכות למקום, יחד עם חובשים של איחוד הצלה סניף בת ים, העניקו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים לקשיש כבן 82 שנדרס על ידי אוטובוס. לא בוצעו פעולות החייאה במקום. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינה את הפצוע במצב קשה עם פציעה רב מערכתית אל בית החולים.

חגי נתני, חובש מד"א, סיפר: "מדובר בגבר כבן 82, שכנראה ניסה לעלות על האוטובוס ואחר ככל הנראה דרס אותו. בהגיענו למקום הוא היה פצוע קשה, מחוסר הכרה עם דימום מאסיבי. ייצבנו את מצבו ופינינו אותו לוולפסון".

בני מזרחי, חובש באיחוד הצלה, הוסיף וסיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לפצוע. הוא פונה לבית החולים במצב קשה וללא הכרה".

צילום: דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

פורסם על ידי