קווי לילה בחנוכה

קווי לילה בחנוכה

למבלים בחופשת חנוכה: משרד התחבורה יפעיל בחנוכה 90 "קווי לילה" במתכונת מתוגברת בכל רחבי הארץ.

משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית יפרסו צוותי הסברה במוקדי הבילוי ויעודדו את הצעירים להשתמש בקווי הלילה.

לרווחת המבלים בחנוכה. משרד התחבורה יפעיל במתכונת מורחבת עשרות "קווי לילה" במהלך חופשת החנוכה, החל מיום שני (3 בדצמבר) ועד ליום ראשון בלילה (9 בדצמבר). במסגרת הפרויקט, יופעלו בשעות הלילה כ-90 קווים ייעודיים למוקדי הבילוי בכ-100 ערים ורשויות מקומיות, במחיר של עלות נסיעה רגילה.

קווי הלילה פועלים בסופי שבוע ובחופשות התלמידים מדי לילה לאורך כל השנה. על פי נתוני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, כמות המשתמשים בקווים, שעמדה על למעלה מ-1.2 מיליון נסיעות בשנת 2017, הולכת וגוברת.

כדי לעודד את בני הנוער להשתמש בקווים אלה גם במהלך חופשת החנוכה, יפעיל המשרד צוותי הסברה מיוחדים במוקדי הבילוי המרכזיים ויעודד את המבלים לחזור הביתה בקווים הייעודים. זאת, במקביל לקמפיין הסברה נרחב שמתנהל בימים אלה ברשתות החברתיות.

יצוין כי בנוסף  לקוי האוטובוסים, פעילים גם שני קווי לילה של רכבת ישראל: מנהריה לנתב"ג, דרך חיפה, חדרה, נתניה, בת"א סבידור  וההגנה וממשיך לנתב"ג.  קו שני יוצא  מבאר שבע  עד לתחנת ההגנה בת"א, דרך אופקים, נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד, יבנה וחולון- בת ים.

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ ציין כי  קווי הלילה מאפשרים לבני נוער לצאת לבלות באחריות וליהנות משירות נוח וחסכוני, שהוא גם מציל חיים. "נמשיך לפתח את מערך קווי הלילה, לשפרו ולהתאימו לצרכי הנוסעים, כדי להבטיח שירות תחבורה ציבורית מיטבי גם בלילה", הוסיף השר כץ.

למידע נוסף – באתר: kav-layla.co.il או בפייסבוק או במוקד המידע  "כל קו" 8787*

פורסם על ידי