עשרות עובדי עירייה סיימו קורס חילוץ בחירום

צילום: תומר שמש

צילום: תומר שמש

מציאות החיים שלנו מזמנת לא פעם מקרי חירום, אם מסיבות ביטחוניות, פגעי טבע בלתי צפויים או תאונות. אלה מחייבים מתן מענה מהיר ומקצועי.

השבוע הודיעה עיריית בת-ים כי במסגרת היערכות לחירום שהיא מקדמת בשיתוף פיקוד העורף וגורמי החירום הלאומיים, הסתיים מחזור נוסף של קורס סע"ר – סיוע עצמי ראשוני, במסגרתו הוכשרו עשרות עובדי עיריית בת-ים במתן סיוע בעת חירום.

מטרת הקורס, שנערך בפעם השנייה בעיר, היא להכשיר צוות ראשוני שיסייע בחילוץ מהריסות או ממוקדי מפגעים שונים בדקות ראשונות של אירוע ועד הגעתם של כוחות ההצלה.

40 בוגרים ובוגרות מקרב עובדי עיריית בת-ים ועובדי המועצה המקומית אזור השתתפו בקורס, שכלל השתלמות והדרכה של צוותים מפיקוד העורף, מד"א, כיבוי אש ומחלקת הביטחון בעיריית בת-ים. בסוף ההשתלמות העיונית נערך תרגול מעשי שכלל סימולציה של חילוץ בובות מתוך גושי בטון גדולים בדרום הטיילת.

שרק לא נשתמש בהם | צילום: תומר שמש

שרק לא נשתמש בהם | צילום: תומר שמש

בתום הקורס הוענקו לבוגריו תעודות על ידי ראש העיר יוסי בכר וראש מועצת אזור אריה פכטר. בכר אמר לבוגרי הקורס: "אני מודה לכל מי שהיה שותף בקורס חשוב זה ובעיקר לכם העובדים, שלצד עבודתכם המסורה למען הציבור בשגרה תהיו גם כוח מוביל בחירום". בכר הוסיף ואמר "אני מאחל שלא נאלץ להפעיל אתכם".

פורסם על ידי