עמותת "מחייכים אל החיים" עורכת יריד מכירות בבת ים

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

ביום המעשים הטובים תקיים עמותת "מחייכים אל החיים" בשיתוף בית הספר הממלכתי-דתי הרא"ל ובמעמד סגן ראש העיר איציק דריקס יריד בבת ים שכל הכנסותיו הן קודש למען פעילות העמותה. "מחייכים אל החיים" היא עמותה הפועלת בבת ים ומסייעת לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם.

ביריד המתוכנן יהיו דוכני מזון מגוונים, דוכני צמות, דוכני מכירה של בגדים חדשים ויד שנייה, ספרים, צעצועים, מוצרי קוסמטיקה, תיקים, משקפי שמש, טיטולי בריכה רב פעמיים ועוד – הכל בעלות סמלית. כל המוצרים נתרמו על ידי אנשים פרטיים וחברות כמו אירוקה, תמנון, צ'רלי בננה ועוד.

כל הכנסות היריד מיועדות לארגון נופש בן יומיים בחודש אפריל למשפחות העמותה בכפר הנופש "ביאנקיני" בים המלח. "מדובר במשפחות שרובן מעולם לא יצאו לנופש משפחתי", מסבירה יושבת ראש העמותה טל אסייג, "היציאה לנופש בבית מלון עם ילד 'מיוחד' היא הרבה פעמים מאתגרת מאוד. אנחנו עושים הכל כדי שהפעילויות יתאימו למשפחות עם ילדים 'מיוחדים'. אני מזמינה את כולם להגיע ליריד וכמו כן נשמח מאוד אם אנשים נוספים יירתמו להעמיד אצלנו דוכן שהכנסותיו יהיו למטרה שלנו".

היריד יערך ביום שלישי בשבוע הבא (13 במרץ), בין השעות 17:00-20:30, בשטח בית הספר הרא"ל (רח' כובשי החרמון 4) שנרתם למען המטרה. מנהלת ביה"ס, דניאלה פרץ, אמרה: "יש לתמוך בהתנדבות למען הקהילה של כל אזרח ובפרט של בני נוער, להם המרץ והיכולת לתרום רבות. אנו בביה"ס מעודדים את כל תלמידינו להתנדב בכל צורה אפשרית על מנת לחנכם לתרומה לעם ולארץ. אנו מאמינים כי חברה בה תהיה נורמה של פעילות התנדבותית תהיה חברה נעימה ובטוחה לחיות בה, ולכן כשפנו אלינו מהעמותה בכלל לא התלבטנו ושמחנו לארח אותם בביה"ס ולתרום בכל דרך אפשרית".

יו"ר ועד ההורים, ענבל יעל פלאח יעקב, הוסיפה ואמרה: "אני מזמינה את כל ההורים והילדים להגיע וליהנות מהיריד".

מעוניים לתרום דוכן או מוצרים ליריד? פנו אל טל אסייג: 052-8575729.

פורסם על ידי