עו"ד ענבל פלאח-יעקב נבחרה לנציגת בת ים בנעמ"ת

ענבל (מימין) עם יו"ר המרחב אלה | צילום: אלי נאמן

ענבל (מימין) עם יו"ר המרחב אלה | צילום: אלי נאמן

יושבת ראש הנהגת הורי בית הספר הרא"ל וחברת פורום ההורים העירוני, עוה"ד ענבל פלאח-יעקב, הצטרפה השבוע אל ארגון נעמ"ת כנציגת בת ים מטעם מפלגת "כולנו".

נעמ"ת היא תנועת שטח פוליטית רב מפלגתית, שבראשה עומדת יו"ר התנועה הנבחרת אחת לחמש שנים. נעמת פרושה בכל הארץ – מדן ועד אילת – באמצעות 30 מרחבים. בראש מרחב בת ים, חולון ואזור עומדת אלה ונה.

מטרתה של נעמ"ת היא לקדם את מעמד האישה בישראל ולהביא לשינוי המדיניות החברתית לקראת השגת שוויון בין המינים במשפחה, בעבודה, בחברה ובכלכלה.

פלאח-יעקב סיפרה השבוע: "כשאבי יאיר ז"ל נפטר מצאתי את עצמי יחד עם אמי במספר מאבקים משפטיים קשים, אז לאחר שני תארים החלטתי שלא עוד. נרשמתי ללימודי משפטים, נהייתי עורכת דין והתחלתי לנהל את המאבקים בעצמי. אני מוצאת שמדינה בת 70 שנה צריכה וחייבת להגיע למצב בו אישה יכולה לחשוב ולקבוע מהי הדרך. זו ההעזה לומר את מה שאני אומרת ללא חשש שמישהו יתפרץ ויחסום לי את האפשרות לומר כי אני אישה, זה להיבחן על כישורים וכישרונות ולא לקבל טובות בגלל תיקון אפליה או שוויון מדומה. זו הסיבה שבחרתי להצטרף לקבוצת נשים שכל מטרתה היא קידום האישה ודווקא בגלל שהיא אשה. אני מאמינה כי אנחנו לא מחויבות לנצח, אנחנו מחויבות לנסות ולעשות את הטוב ביותר בכל מקום".

פורסם על ידי