נדחו ההתנגדויות לפרויקט "פרי הורייזן" של פרי נדל"ן

נדחו ההתנגדויות לפרויקט "פרי הורייזן" של פרי נדל"ן

בדיון דיגיטלי שנערך בשיחת ZOOM אישרה הוועדה המקומית בת-ים תוספת של 42 דירות ו-5 קומות לפרויקט – פרי נדל"ן תבנה 206 דירות ב-43 קומות.

הוועדה המקומית בת-ים דחתה את רוב ההתנגדויות שהוגשו לפרויקט "פרי הורייזן" של חברת פרי נדל"ן בבת-ים וכן אישרה תוספת בנייה בפרויקט במסגרת "הקלת שבס". החברה קיבלה היתר חפירה ודיפון והעבודות בשטח החלו.

הוועדה אישרה לפרי נדל"ן לבנות עוד 42 דירות ובסך הכל 206 דירות בפרויקט במקום 164 יח"ד המותרות בתכניות החלות במקום, וכן לעלות לגובה בעוד 5 קומות כך שיתקבל מבנה בן 43 קומות מעל קומת קרקע במקום 38 קומות מעל הקרקע המותרות בתכניות הקיימות.

יצוין, כי הוועדה המקומית בת ים התכנסה לדיון בתוכנית בשיחת ZOOM דיגיטלית, בהתאם לרוח התקופה. בשיחה נכחו נציגי הוועדה המקומית, נציגי החברה ומתכנני התוכנית ממשרד טיטו אומן אדריכלים וההחלטה התקבלה בהתאם לקריטריונים שקבע מינהל התכנון לדיונים וירטואליים.

לדברי לירון פרי, מנכ"ל פרי נדל"ן, "ענף הבנייה הוחרג מהגבלות משרד הבריאות ברקע משבר הקורונה ואנחנו ממשיכים בעבודה גם מבחינה ביצועית וגם תכנונית. אנו מודים לוועדה המקומית שהתכנסה גם בתקופה זו כדי לאשר את התוכנית ולאפשר לנו להתחיל את הבנייה בפועל, נעשה הכל כדי לזרז את הבנייה ולספק לרוכשים את הדירות שהם כל-כך מחכים להן. 'פרי הורייזן' נבנה על פיסת הקרקע האחרונה על קו החוף של בת ים, הבניין מתנשא לגובה רב מעל לבניינים אחרים בשכונה, ודייריו ייהנו מנוף עוצר נשימה במיקום הטוב בעיר".

לדברי אדריכל יואב אומן ממשרד טיטו-אומן אדריכלים "היעילות והשימוש שעושה הועדה המקומית בטכנולוגיה המאפשרת קידום פרויקטים חשובים גם בתקופה זו ראוי לשבח. בזכות דרך העבודה הזו ניתן לאפשר את ההמשכיות של ענף הנדל"ן שהוא הקטר של המשק".

פרי הורייזן הוא מגדל מגורים יוקרתי על קו החוף של בת ים, הכולל דירות בנות 2-5 חדרים ודירות פנטהאוז. הקרקע נרכשה בסכום כולל של 160 מיליון שקל כולל הוצאות נלוות. עלות הבנייה של הפרויקט צפויה להסתכם ב-200 מיליון שקל, כאשר הדירות בבניין ייבנו במפרט גבוה בהתאם לאופי היוקרתי של הבניין.

מנתונים שפירסמה חברת פרי נדל"ן עולה כי שווי הדירות בפרויקט זינקו בכ-20% מאז החל השיווק לפני כשנתיים. דירת 3 חדרים נמכרה אז ב-1.6 מיליון שקל וכיום שווי אותה דירה בדיוק נאמד בכ-1.95 מיליון שקל. בחברה מסבירים כי העלייה בערך הדירות נובעת מהתקדמות הפרויקט והעלייה בביקושים לדירות באזור.

שכונת פארק הים נחשבת לאחת השכונות האטרקטיביות בבת ים, בשל היותה שכונה ירוקה ושקטה, אשר קרובה למוסדות תרבות וחינוך בעיר וכמובן גם אל חוף הים. בסוף הבנייה היא צפויה כלול 10,000 דירות ולצדן מרכז בילוי, פארק, מרכז ספורט, מרכז תעסוקה, מוסד לימוד אקדמי ומלונות יוקרה.

בתמונה: ועדה מקומית בזום נדחו ההתנגדויות להורייזן בבת ים.

פורסם על ידי