משלחת מאוסטרליה ביקרה בבית הספר "גורדון"

צילומים: דוברות העירייה

צילומים: דוברות העירייה

משלחת "תא המסחר" האוסטרלי, שהגיעה יחד עם ראש ממשלת אוסטרליה לביקור בישראל, ביקרה ביום חמישי השבוע (9 בנובמבר) בבית הספר "גורדון" בבת ים. את המשלחת הובילו שני בכירים בבנקאות האוסטרלית.

המשלחת, אשר מנתה 25 מנהלים ומשקיעים בכירים, מתעניינים בקשר שבין חינוך, חדשנות ושינוי חברתי, ופנו לעמותת "תובנות בחינוך" כדי להכיר מקרוב בית ספר שמקיים באופן מיטבי קשר זה. בית הספר שנבחר לארח את המשלחת הוא "גורדון".

את הביקור פתחו תלמידי מקהלת בית הספר בשיר המשלב מילים בעברית, אנגלית ורוסית. במסגרת הביקור הציג מנהל בית הספר, שלומי צן, את המודל העירוני וההזדמנויות הגלומות במערכת החינוך בעיר, את אתגרי בית הספר המשלב בתוכו בני עדות ודתות שונות, את המענים הייחודיים שבית הספר מעצב להתמודדות עם אתגריו, הישגים עד כה וחלומות לעתיד.

מעיריית בת ים נמסר כי המשלחת התרשמה מהקשרים הענפים של בית ספר עם כ-50 שותפים ופעילים חברתיים המתנדבים בבית הספר, לרבות חברות הייטק, בית חולים וולפסון, גמלאים, מתנדבות מתוכנית "מסע" ועוד. בנוסף הוצגו יוזמות ושיטות לימוד חדשניות. עוד נמסר כי חברי המשלחת התרשמו גם מהשיפור החזותי הניכר שעבר בית הספר, הן בהקמת גן המשחקים הטבעי בחצר והן בשיפוץ פנים.

עיריית בת ים ועמותת "תובנות בחינוך" השיקו בתחילת שנת הלימודים הנוכחית את המודל החינוכי-עירוני הראשון מסוגו בישראל, שמטרתו להפוך את בתי הספר בעיר למעוררי השראה בהישגים חינוכיים וחברתיים, וליצור בהם קהילה שבה שותפים התלמידים, המורים וההורים. במסגרת המודל העירוני יזכו שבעה בתי ספר (בשלב הראשון) לליווי וסיוע בהון אנושי וכספי, שיתוף בידע וסיוע ביצירת מערך מתנדבים ושותפויות. בתי הספר בתמורה מחויבים לשיפור מתמיד הן מבחינת החזות והן מבחינת ההישגיות.

משלחת650

פורסם על ידי