מי היה עד לתאונה ברח' קדושי קהיר פינת ירושלים?

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

דנית ניסן, שסבתה יהודית בת ה-80 הייתה מעורבת אתמול בערב (שלישי) בתאונה עת חצתה מעבר חצייה ברחוב קדושי קהיר פינת ירושלים, מבקשת מעדי ראייה לתאונה ליצור עמה קשר.

"רק לפני חמישה חודשים סבתא שלי עברה ניתוח של החלפת מפרק הירך", היא מספרת, "היא סובלת מכאבים קשים לאחר סדרת טיפולי פיזיותרפיה, ולכן כעת היא עוברת פעמיים בשבוע טיפולים ברפואה משלימה. אתמול אחר הצהריים המטפלת לקחה את סבתא מביתה ברחוב ירושלים לטיפול בקופ"ח כללית ברחוב ארלוזורוב. בשעה 19:15 הן צעדו חזרה מהמרפאה, וברחוב קדושי קהיר פינת ירושלים הן חצו את הכביש במעבר חצייה. רכב שהגיע עצר, אבל לדברי המטפלת הנהג שוחח עם מישהו ובלי לשים לב הרכב גלש ופגע בהן. המטפלת נפלה על סבתא שלי וסבתא נפלה על הגב על הכביש. מזל שיש במקום בתי עסק והמון אנשים ניגשו להרים אותן, וזה לא פשוט כי סבתא נתמכת במקל הליכה ומאוד מתקשה לצעוד. לאחר מכן המטפלת ביקשה מהנהג את הפרטים שלו, והוא אמר שהוא הולך להחנות את הרכב ופשוט לא חזר".

מה מצבן כרגע?

"סבתא לא רצתה להתפנות לבית חולים אבל היא הייתה מאוד מבולבלת ונסערת. גם המטפלת מאוד מבולבלת מהאירוע הזה. הנהג עשה מעשה שלא ייעשה".

דנית מספרת עוד, "כי לצער כולם סבתא והמטפלת לא יודעות באיזה רכב מדובר ולא יכולות לתאר את פני הפוגע. הן היו מאוד מבולבלות, זה היה אחרי שבע בערב, ירד כבר ערב והיה חשוך. אני פונה לקוראים ומבקשת, אם מישהו היה שם, אם מישהו ראה את התאונה הזו, בבקשה תפנו אלינו, כל פרט יעזור לנו".

דנית ניסן: 050-215-9598.

פורסם על ידי