מותו הטרגי של המציל מבת ים

אורן קסוס ז'"ל | צילום מתוך הפייסבוק

אורן קסוס ז'"ל | צילום מתוך הפייסבוק

הלם כבד נפל אתמול על בת ים עם היוודע על מותו הטרגי של בן העיר, אורן קסוס, במהלך אימון ימי. קסוס בן ה-39, בוגר תיכון "אורט הבונים", עבד כמציל בחוף הנפרד בתל אביב ואתמול (יום חמישי), במהלך אימון ימי בו שהה על חסקה מול חוף הכלבים, הוא נפל ממנו וכנראה נחבט בראשו בסלע. לאחר ניסיונות החייאה שלא צלחו, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א, רונן סאנאנס, שהגיע באופנוע מד"א למקום, סיפר: "על קו המים בסמוך לסוכה ראינו את המצילים מבצעים פעולות החייאה בסיסיות בגבר שהיה מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים, ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עשרות  חברים וגולשים נפרדו בעצב מקסוס, אב לפעוטה, במילים חמות ומרגשות: "קשה מנשוא האבידה", הם כתבו לו, "לא מצליח לעכל את הבשורה. אהבתי אותך כל כך וכמה אתה אהבת את כולם. שמחת חיים כמו שהייתה לך, לא ראיתי אצל אף אחד. לא נתפס, היית ילד קסם! זוכר את החיוך שלך וכואב הלב. אני לא מאמינה שזה אמיתי, היית גולש בנשמה, אתה תמיד נשאר בלבי".

חברו גל הוסיף: "רק דברים טובים אפשר לומר עליו. כל חייו הוא חי בים ואת הים. קשה לי לדבר עליו בזמן עבר ובכלל, קשה לי לדבר עליו ולהבין שהוא איננו".

 טביעה-אורן-קסוס_תיעוד-מבצעי-מדא650

הטיפול באורן ז"ל | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פורסם על ידי